فراخوان مسابقه طراحی المان شهدای گمنام باغ‌بهادران اعلام شد
کد خبر: 4068551
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

فراخوان مسابقه طراحی المان شهدای گمنام باغ‌بهادران اعلام شد

شهرداری و شورای اسلامی شهر باغ‌بهادران فراخوان مسابقه طراحی المان شهدای گمنام این شهر را منتشر کردند.

شهید گمنام

به گزارش ایکنا از اصفهان، فراخوان مسابقه طراحی المان شهدای گمنام شهر باغ‌بهادران واقع در مجموعه زیارتی و گردشگری نورالشهدا از سوی شهرداری و شورای اسلامی این شهر اعلام شد.

براساس این فراخوان، از همه اساتید و صاحب‌نظران دعوت می‌شود تا طرح پیشنهادی خود را به شهرداری باغ‌بهادران ارائه دهند. نحوه ارائه باید به‌صورت فایل نرم‌افزاری دوبعدی و سه‌بعدی و انیمیشن باشد.

الگوگیری از معماری اسلامی و ایرانی، خلاقیت و نوآوری، قابلیت اجرا، ارتباط کالبدی و مفهومی با دفاع مقدس و شهید گمنام، هماهنگی با اقلیم و بوم کوهستانی شهر، انسجام کامل با محیط و قابلیت ماندگاری در هوای آزاد و در مجاورت گرما و نور مستقیم خورشید، از جمله شرایط مندرج در فراخوان به‌شمار می‌رود.

طرح باید حداکثر در ابعاد 10*10 متر آماده شود، فضای مناسب برای زیارت مدنظر قرار گیرد و با توجه به اینکه محل دفن شهدا در ارتفاع قرار دارد و از نقاط مختلف شهر دارای دید و منظر است، نورپردازی و دید در شب و روز نیز اهمیت دارد.

مهلت ارسال آثار تا 25 تیرماه جاری است و اثر برگزیده در مجلات معماری و شهرسازی مطرح کشور معرفی می‌شود.

کمیته‌ای متشکل از نمایندگان فنی شورای اسلامی شهر و شهرداری باغ‌بهادران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، داوری آثار را بر عهده دارد و داوری همزمان با عید غدیر برگزار می‌شود.

شماره فضای مجازی شهرداری برای ارسال فایل‌ها، 09133351256 است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سؤالات خود می‌توانند با شماره 09133140105 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha