۳ رشته جدید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان ایجاد شد
کد خبر: 4068707
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

۳ رشته جدید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان ایجاد شد

شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تأسیس ۳ رشته جدید برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان موافقت کرد.

موافقت وزارت علوم با ایجاد ۳ رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، رضا نقدی، رئیس این دانشگاه، امروز، 14 تیر از موافقت ایجاد ۳ رشته جدید برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خبر داد.

وی افزود: با اضافه شدن این سه رشته به سبد آموزشی این دانشگاه، تعداد رشته‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به ۵۹ مورد رسیده است.

نقدی با تأکید بر اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در حال حاضر با داشتن بیش از ۴ هزار دانشجو و ۴ دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان در حال ارائه خدمت به جوانان این مرز و بوم است، ادامه داد: ثبت‌نام پذیرش در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سایت سازمان سنجش آموزش کشور از ۱۴ تیر آغاز  و تا ۲۱ تیر ماه ادامه دارد.
 
به گفته وی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار در حوزه‌های مهارتی، تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و مأموریت خود را دنبال می‌کند.

انتهای پیام
captcha