اعلام فراخوان جشنواره کشوری «ما و فهم قرآن»
کد خبر: 4069592
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

اعلام فراخوان جشنواره کشوری «ما و فهم قرآن»

فراخوان ارسال آثار به دومین جشنواره کشوری «ما و فهم قرآن» ویژه معلمان، مربیان و مدیران اعلام شد.

جشنواره کشوری «ما و فهم قرآن»به گزارش ایکنا، فراخوان ارسال آثار به دومین جشنواره کشوری «ما و فهم قرآن» ویژه معلمان، مربیان و مدیران فهم قرآنی از سوی مدرسه تزکیه و تعلیم مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران اعلام شد.

این جشنواره زمینه‌ای برای نمایش تلاش‌های معلمان دغدغه‌مند در عرصه قرآن و هم‌افزایی معلمان در این عرصه است.

محورهای جشنواره شامل عکس و فیلم از اجرای فهم قرآن برای دانش‌آموزان، تجربیات و خاطرات اجرای فهم قرآن، خلاقیت در اجرای فهم قرآن، فعالیت‌ها یا طرح درس‌های متناسب با فهم قرآن و کلیپ‌های تولیدی برای آموزش فهم قرآن به صورت مجازی می‌شود.

بخش ویژه امسال جشنواره نیز شامل معرفی مدارس فهم قرآنی به این صورت است که از مدارسی چند معلم آن در جشنواره شرکت و مدیر مدرسه نیز تجربه اجرایشان از فهم قرآن را به صورت فیلم یا مکتوب به جشنواره ارسال کنند.

علاقه‌مندان تا هفتم مردادماه به منظور شرکت در این جشنواره مهلت دارند و می‌توانند آثار خود را به شماره 09012522916 در پیام‌رسان‌‌های بله و ایتا ارسال کنند.

شرکت‌کنندگانی که آثار مورد قبول ارسال کنند از مزیت اختصاص یک صفحه اختصاصی به نام معلم در سایت فهم قرآن با نمایش عمومی و قرار دادن محتوای فهم قرآنی وی در صفحه اختصاصی‌اش و امکان تکمیل محتوا در طول سال بهره‌مند می‌شوند.

امسال بخش جذابی به جشنواره اضافه شده است و آن مشارکت آرای مخاطبان است که تعیین‌کننده اثر برتر می‌شود تا جایزه ویژه امسال از آن او شود.

اعلام برگزیدگان جشنواره و رونمایی از صفحات اختصاصی مدارس و معلمان، در مهرماه و همزمان با روزهای ابتدایی سال تحصیلی خواهد بود.

یادآور می‌شود، تابستان ۱۴۰۰ اولین دوره جشنواره کشوری «ما و فهم قرآن» برگزار شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha