جان باختن ۲ بیمار کرونایی در کشور
کد خبر: 4069643
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

جان باختن ۲ بیمار کرونایی در کشور

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از جان باختن دو بیمار کووید 19 طی 24 ساعت گذشته در کشور خبر داد.

آمار کرونابه گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۷۷۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۰ هزار و ۶۵۳ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۱۹۳ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۶۲۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۵ هزار و ۹۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز، ۱۸ تیرماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۱۶۰ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۲۴۷ هزار و ۶۰۱ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، دو بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۴۲۹ نفر رسید. ۳۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۶۴ هزار و ۴۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

تاکنون ۵۲ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۹۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر چهار شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha