حجاج ایرانی به مکه مکرمه برمی‌گردند
کد خبر: 4069879
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
فردا دوشنبه بیستم تیر

حجاج ایرانی به مکه مکرمه برمی‌گردند

مسئول واحد نقل ترددی حج 1401 از بازگشت حجاج به مکه مکرمه خبر داد و اعلام کرد: تا صبح فردا دوشنبه حجاج ایرانی به مکه مکرمه باز می‌گردند.

بازگشت حجاج ایرانی به مکه مکرمه

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، ابوالفضل نوفرستی؛ مسئول واحد نقل ترددی حج 1401، امروز یکشنبه 19 تیر  با اشاره به برنامه بازگشت حجاج ایرانی از منطقه منا به مکه مکرمه، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بازگشت حجاج کشورمان از منا به مکه در دو مرحله انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله اول عملیات انتقال زائران پس از نیمه‌شب شرعی امشب (11 ذی‌الحجه) و با 80 دستگاه اتوبوس انجام می‌شود، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، مدت زمان انتقال تا ساعت سه بامداد روز دوازدهم ذی‌الحجه طول می‌کشد.

نوفرستی با بیان اینکه برخی از حجاج پیاده‌روی را برای بازگشت خود از منا به مکه انتخاب کرده‌اند، اظهارداشت: مابقی حجاجی که در منا می‌مانند صبح فردا دوشنبه 12 ذی‌الحجه رمی جمرات خود را انجام می‌دهند و عملیات انتقال آنها با 170 دستگاه اتوبوس بعد از اذان ظهر آغاز می‌شود.

مسئول واحد نقل ترددی به زائران توصیه کرد: با توجه به اینکه برنامه انتقال به تدریج برای کاروان‌ها انجام می‌شود حاجیان با صبر و حوصله خادمان خود را یاری دهند و از تردد و ازدحام غیرضرور در معابر اصلی بپرهیزند تا اختلالی در امور تردد ایجاد نشود.

انتهای پیام
captcha