رونمایی از کتاب «قرآن آسان» در سمنان
کد خبر: 4070461
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

رونمایی از کتاب «قرآن آسان» در سمنان

مدیر مسئول موسسه قرآن و عترت آصال سمنان از رونمایی کتاب «قرآن آسان» ترجمه المصحف المیسر تالیف شیخ عبدالجلیل عیسی استاد اسبق دانشگاه الازهر مصر در دفتر امام جمعه سمنان خبر داد.

رونمایی از کتاب «قرآن آسان» در سمنان

سید روح الله طاهری، مدیر مسئول موسسه قرآن و عترت آصال سمنان در گفت و گو با ایکنا از رونمایی کتاب قرآن آسان ترجمه المصحف المیسر تالیف شیخ عبدالجلیل عیسی استاد اسبق دانشگاه الازهر مصر در دفتر امام جمعه سمنان خبر داد.

وی ادامه داد: این کتاب طی ۳ سال توسط اینجانب انجام شده که در حال حاضر ۱۰ جزء آن آماده و رونمایی شد.

طاهری با اشاره به اینکه در این کتاب نکات مشکل هر صفحه از قرآن اعم از مشکلات صرفی نحوی بلاغی تفسیری حدیثی شأن نزول تاریخ اسلام و غیره در حاشیه قرآن توضیح داده‌ شده اظهار کرد: هدف ما از ترجمه این کتاب این است که طلاب دانشجویان و همه علاقمندان به قرآن نیازمند مراجعه به تفاسیر ده‌جلدی و ۲۰ جلدی نیستند و با یک قرآن دارای حاشیه تمام مشکلات صفحه در حاشیه توضیح داده شده تا آنها بتوانند با استفاده از این قرآن معنای کامل آیات قرآن را متوجه بشوند.

مدیر مسئول موسسه قرآن و عترت آصال سمنان متذکر شد: با مساعدت استاندار و مسئولین مربوطه می‌توان علاوه‌ بر نسخه چاپی نسخه نرم‌افزاری این کتاب را نیز ارائه نمود تا هر کس بتواند روی موبایل خودش این نرم‌افزار را داشته باشد و روزی یک صفحه قرآن مطالعه بکند و همه مشکلاتی که در صفحه قرآن وجود دارد در حاشیه بخواند و متوجه شود.

انتهای پیام
captcha