انتقاد پیشکسوت قرآنی لرستان از اخذ مالیات مؤسسات قرآنی
کد خبر: 4072350
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

انتقاد پیشکسوت قرآنی لرستان از اخذ مالیات مؤسسات قرآنی

پیشکسوت قرآنی لرستان با انتقاد از اخذ مالیات مؤسسات قرآنی، گفت: برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در آموزش و پرورش سهمی برای استخدام مربیان قرآن در نظر گرفته شود.

عرت الله گوشه ای، پیشکسوت قرآنی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، عزت‌الله گوشه‌ای، از فعالان حوزه قرآن لرستان، امروز، ۳۰ تیر در دیدار فعالان حوزه قرآن، عترت، فرهنگ و هنر با استاندار لرستان، اظهار کرد: اگر جامعه‌ای قرآنی باشد همه مشکلات حل نمی‌شود و مشکل ما این است که قرآنی عمل نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سطوح مدارس و دانشگاه برای مسائل قرآنی افرادی وارد شوند که متخصص در حوزه قرآن و عترت باشند، ادامه داد: برای توسعه فعالیت‌های قرآنی سهمی برای استخدام مربیان قرآن در بدنه آموزش و پرورش در نظر گرفته شود.

گوشه‌ای با تأکید بر لزوم تقویت فعالیت‌های قرآنی و ایجاد انگیزه برای فعالان حوزه قرآن، گفت: خلاء وجود مهمان سرا برای مهمانان قرآنی و مداحان و ساخت مجموعه تخصصی قرآن از چالش‌های حوزه قرآن لرستان است.

این پیشکسوت قرآنی لرستان با انتقاد از کم‌توجهی به مؤسسات قرآنی لرستان بر لزوم قطع مالیات مؤسسات قرآنی تأکید کرد و افزود: چرا مؤسسات قرآنی باید مالیات بدهند در حالی‌که باید بیشترین توجه به مؤسسات قرآنی باشد.

انتهای پیام
captcha