شرکت 252 متسابق البرزی در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4072503
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

شرکت 252 متسابق البرزی در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف

252 متسابق البرزی آقا در مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف شرکت کرده‌اند که از این تعداد 140 نفر از حوزه کرج و فردیس در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج با هم رقابت می‌کنند.

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف

به گزارش ایکنا از البرز، مرحله شهرستانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف استان البرز، از صبح امروز، جمعه 31 تیرماه در آستان امامزاده حسن(ع) کرج آغاز شده است.

این مسابقات در بخش آقایان و برای متسابقان شهرستان‌های کرج و فردیس در حال برگزاری است. در مجموع یک هزار و 17 نفر در این مرحله از مسابقات از استان البرز شرکت کردند که از این تعداد 252 نفر آقا هستند.

از مجموع آقایان شرکت‌کننده در این مرحله از مسابقات، 140 نفر از حوزه شهرستان کرج و فردیس درآستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج با هم رقابت می‌کنند.

112 نفر هم روز پنجم مردادماه در آستان مقدس امامزاده هادی(ع) شهرستان ساوجبلاغ، از شهرستان‌های نظرآباد، طالقان، اشتهارد و ساوجبلاغ در این مسابقه شرکت می‌کنند.

لازم به ذکر است؛ این دوره از مسابقات در بخش شفاهی در قالب رشته‌های حفظ در سطوح مختلف، قرائت ترتیل، تحقیق در دو بخش بانوان و آقایان و اذان ویژه آقایان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha