اجرای طرح قرآنی «رحله» در روستای تنگه آبادان
کد خبر: 4073164
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

اجرای طرح قرآنی «رحله» در روستای تنگه آبادان

دوره حفظ 4 جزء قرآن کریم در 55 روز به نام طرح «رحله» با حضور 30 شرکت‌کننده در روستای تنگه آبادان در حال اجراست.

طرح قرآنی رحله

علی مطوری، مسئول شعبه بیت‌الاحزان حضرت فاطمه(س) روستای تنگه آبادان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: در حال حاضر طرح رحله در این مؤسسه در حال برگزاری است. این طرح با هدف حفظ 4 جزء قرآن کریم، به طور شبانه‌روزی در 55 روز اجرا شده است.

مطوری با بیان اینکه ثبت‌نام این طرح از اردیبهشت‌ تا نیمه خردادماه گذشته انجام شده است، اظهار کرد: 60 نفر داوطلب در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که از میان آن‌ها 40 نفر پذیرفته شده و پس از برگزاری آزمون تعیین سطح، 30 نفر از داوطلبان برای شرکت در طرح برگزیده شدند.

این فعال قرآنی اظهار کرد: در ضمن این دوره، کلاس‌هایی با موضوع آشنایی با سبک زندگی اسلامی و اخلاقی، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم برای شرکت‌کنندگان در حال برگزاری است. همزمان اردوهای تفریحی برون‌شهری، مسابقات روزانه و هفتگی و... برای داوطلبان برگزار می‌شود.

مطوری گفت: شرکت‌کنندگان در این طرح قدرت حفظ بسیار قوی و قابل ارائه‌ای دارند و دارای آمادگی جهت شرکت در مسابقات هستند. بعد از اجرای این طرح افرادی که مستعد یادگیری بیشتر هستند جذب می‌شوند و برای آن‌ها دوره حفظ کل قرآن کریم در یک سال برگزار می‌شود. از این طرح 15 نفر برگزیده خواهند شد.

انتهای پیام
captcha