مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد آغاز شد
کد خبر: 4074048
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد آغاز شد

مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه با حضور متسابقان در محل امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد آغاز شد.

آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه با حضور متسابقان در محل امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد:‌ مسابقات ویژه بانوان شهرستان یزد از عصر روز چهارشنبه آغاز و تا عصر روز جمعه ادامه دارد.

وی ادامه داد: مسابقات آقایان نیز از عصر امروز، پنجشنبه در محل امامزاده سیدنصرالله(ع) یزد آغاز و تا عصر روز جمعه ادامه خواهد داشت.

میرجلیلی افزود: در رشته‌های آوایی در بخش آقایان 50 نفر و در بخش بانوان 113 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که در روزهای یادشده به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و برگزیدگان به مرحله استانی راه می‌یابند.

مسئول اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: در مجموع در رشته‌های آوایی ۶۹۷ نفر شامل ۴۹۵ زن و ۲۰۲ مرد ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین ثبت نامی‌ها مربوط به شهرستان یزد و بیشترین رشته استقبال شده مربوط به حفظ بویژه حفظ ۵ و ۱۰ جز بوده است.

انتهای پیام
captcha