اعلام انتخاب زمان مرحله دوم رشته حفظ قرآن کریم مسابقات مشکات
کد خبر: 4074715
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

اعلام انتخاب زمان مرحله دوم رشته حفظ قرآن کریم مسابقات مشکات

با توجه به پایان مهلت ثبت نام در چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، فرصت انتخاب زمان مرحله دوم رشته حفظ قرآن کریم در این مسابقه اعلام شد.

به گزارش ایکنا، چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و دومین دوره بین‌المللی مسابقات قرآنی مشکات به منظور ترویج فعالیت‌های قرآنی و فراهم آوردن زمینه‌ای جهت اُنس بیش از پیش با مفاهیم تعالی‌بخش و انسان‌ساز قرآن کریم و همچنین نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن کریم در محیط جامعه، درحال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل، اذان، ترتیل، مفاهیم و قرائت تقلیدی (شامل تقلید از ۴ استاد مصری، عبدالباسط محمدعبدالصمد، محمدصدیق منشاوی، مصطفی اسماعیل، شحات محمد انور) برگزار می‌شود.

با توجه به پایان مهلت ثبت نام، فرصت انتخاب زمان مرحله دوم رشته حفظ قرآن کریم در این مسابقه اعلام شد. آزمون این مرحله از طریق اسکای روم است و تعداد دو سوال برای رشته‌های حفظ ۱۰ جزء و ۲۰ جزء و تعداد ۳ سوال برای رشته‌های حفظ کل قرآن کریم توسط استاد حسن حفظ پرسیده خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این مرحله لازم است نیم ساعت پیش از شروع آزمون به اتاق تست اسکای روم وارد شده تا فاصله، صدا و تصویر توسط اپراتور چک شود. همچنین زمان‌های انتخاب شده به صورت تقریبی است.

تلفن ۰۲۱۹۱۰۱۶۱۵۴ برای پشتیبانی و رفع ابهام در این مرحله اعلام شده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند سوالات ضروری خود را از این طریق پیگیری کنند.

آموزش ثبت زمان مرحله دوم رشته حفظ مسابقات قرآن کریم مشکات

انتهای پیام
captcha