دوره تخصصی قاریان در نجف
کد خبر: 4076574
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

دوره تخصصی قاریان در نجف

دار القرآن آستان مقدس علوی دوره تخصصی قرائت قرآن را برای ده‌ها قاری در شهر نجف اشرف برگزار کرد. در همین حال هیئتی از دانشجویان آستان مقدس حسینی سفر قرآنی خود به شهرهای مشهد و قم را به پایان رساند.

به گزارش ایکنا، دارالقرآن وابسته به حوزه اندیشه و فرهنگ آستان مقدس علوی یک دوره آکادمیک و تخصصی قرائت قرآن برای ده‌ها قاری را در نجف اشرف برگزار کرد.

شبیر الحسینی، ناظر این دوره‌های آموزشی گفت: واحد آموزش قرآن دارالقرآن آستان مقدس حسینی با هدف ارتقای سطح صوت و نغم قاریان قرآنی دوره ای تخصصی را تدارک دیده است.

او با بیان اینکه این دوره یک سال تحصیلی کامل به طول خواهد انجامید، گفت: 75 قاری برای حضور در این دوره آموزشی ثبت نام کردند که 58 نفر آنها پذیرفته شدند.

پایان سفر قرآنی هیئت آستان حسینی به شهرهای مشهد و قم

هیئتی از دانشجویان مستعد مرکز تبلیغات قرآنی آستان مقدس حسینی هم دوره تبلیغی حضور در محافل قرآنی آستان مقدس رضوی را به پایان رساندند.

دوره تخصصی قاریان در نجف اشرف/آماده
احمد البدری، قاری آستان مقدس حسینی و از همراهان این هیات می گوید که تجربه کاربردی یکی از روش‌هایی است که مرکز بین‌المللی تبلیغات قرآنی در چارچوب رویکرد آموزشی خود بکار گرفته است که نمونه آن مشارکت دانشجویان قاری و حافظ در محافل قرآنی است که در بقاع متبرکه و مساجد مهم ایران برگزار شد.

او افزود: هیئت آستان مقدس حسینی در  جمعی از استعدادهای قرآنی در دو محفلی که در حرم امام رضا یکی در صحن غدیر و دیگری در صحن گوهرشاد و دو محفل دیگر یکی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در شهر قم و دیگری در مسجد جمکران برگزار شد شرکت داشتند.

انتهای پیام
captcha