سومین مسابقات قرآن دانش‌آموزی در عراق + عکس
کد خبر: 4077803
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

سومین مسابقات قرآن دانش‌آموزی در عراق + عکس

سومین دوره مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان مدارس عراق از دیروز، 21 مرداد به همت مرکز ملی علوم قرآن وابسته به اداره اوقاف شیعیان این کشور در کربلا آغاز شده است.

به گزارش ایکنا از عراق، این مسابقات با همکاری مرکز طرح‌های قرآنی وابسته به مجمع علمی قرآن کریم آستان مقدس عباسی برگزار شده است و به مدت سه روز ادامه دارد.

این رقابت با حضور مقامات رسمی و مسئولان قرآنی عراق، نمایندگان مرکز ملی علوم قرآن این کشور، «مشتاق علی»، رئیس مجمع ملی قرآن آستان عباسی، «علی نعمه»، مدیر مجمع «العلقمی» و «سید حسنین الحلو»، مدیر مرکز طرح‌های قرآنی آستان عباسی افتتاح شد و تلاوت «حسین الطفیلی»، نفر نخست دومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی عراق آغاز‌گر افتتاحیه بود.

رئیس مجمع علمی قرآن کریم آستان مقدس عباسی طی سخنانی در این مراسم، حمایت‌های این مجمع از مسابقات و برگزارکنندگان آن را تشریح کرد و برگزاری مسابقات در ماه محرم را اقدامی مبارک برشمرد.

در ادامه برنامه نیز «حسین علی جبیر»، از دانش‌آموزان قاری قرآن به ذکر مصیبت و عزاداری به مناسبت ایام محرم پرداخت و حاضران در سوگ محرم عزاداری کردند.

این مسابقه با نظارت کمیته تخصصی داوری و با مدیریت استاد «محمد امیر التمیمی» برگزار شده است و شبکه ماهواره‌ای قرآن کربلا به صورت روزانه فعالیت‌های آن را پوشش خواهد داد.

انتهای پیام
captcha