پیام مجمع قرآنیان استان مرکزی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی‌پور
کد خبر: 4078187
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

پیام مجمع قرآنیان استان مرکزی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی‌پور

مجمع قرآنیان استان مرکزی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی‌پور ، پیشکسوت قرآنی پیامی منتشر کرد و این ضایعه تلخ را به رهبر معظم انقلاب و جامعه قرآنی تسلیت گفت.

پیام مجمع قرآنیان اراک به مناسبت درگذشت حجت الاسلام محمدرضا شهیدی پور

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام محمدرضا شهیدی‌پور، خادم‌القرآن، مجمع قرآنیان استان مرکزی ضمن تسلیت این ضایعه غمبار، پیامی بدین شرح منتشر کرد.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا، (سوره احزاب، آیه 23)

در ماه محرم و روزهای عزای سید و سالار شهیدان گوهری كمیاب از میان ما رفت. جامعه قرآنی كشور در سالهای پیشرو دلتنگ خوبی‌های اوست، دلتنگ دانايی و ذكاوتی كه مصروف توسعه و ترويج فرهنگ قرآنی می‌داشت، حمايت وسیع و پیوسته ايشان از قرآنیان و تأثیر بسیار زيادی كه در توسعه قرآن داشت ريشه در اعتقادی عمیق به قابلیت‌ها و استعدادهای جوانان اين میهن اسلامی داشت. آنچه در نظر ديگران پیچیده و غامض می‌آمد در ذهن پويای او سهل و قابل حل می‌نمود و داشتن چنین روحیه‌ای باعث بالندگی عاشقان كلام وحی بود. افزون بر دستاوردهای گرانسنگ علمی ايشان، اخلاق قرآنی و جذابیت آن مرحوم ستودنی و زبان زد بود.

هیئت مؤسس و اعضای شورای مركزی مجمع قرآنیان استان مرکزی فقدان اين معلم متخلق قرآنی استاد محمدرضا شهیدی‌پور را به رهبر فرزانه انقلاب يگانه حامی قرآنیان تسلیت عرض کرده و از خداوند منان، علو درجات آن عزيز را طلب می‌نماید.

 ای خداوند بزرگ او اكنون به سوی تو بازگشته است، او را در جوار لطف خود پذيرا باش و با قرآن و اهل‌بیت(ع) و نیكان و مقربان درگاهت محشورش گردان كه تو بهترينِ پاداش دهندگان هستی».

 رئیس و اعضای شورای مركزی مجمع قرآنیان استان مرکزی

انتهای پیام
captcha