تولید فیلم کوتاه «احمد آقا» در سمنان
کد خبر: 4078480
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

تولید فیلم کوتاه «احمد آقا» در سمنان

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تولید فیلم کوتاه قرآنی با نام «احمد آقا» خبر داد.

مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره ارشاد سمنانبه گزارش ایکنا از سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، عصر روز گذشته، 24 تیر، در جمع خبرنگاران، از تولید فیلم کوتاه قرآنی «احمد آقا» در سمنان خبر داد.

وی افزود: این فیلم کوتاه قرآنی با نویسندگی نسرین غلامی و بازی احمد مرادی حقیقی تولید شده  که در این راستا این فیلم با کارگردانی امیر رسولیان و تهیه کنندگی سیدروح‌الله طاهری مدیر مؤسسه قرآنی آصال ساخته شده است.

نورمحمدی هدف از تولید این فیلم را توسعه آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در جامعه با استفاده از هنر سینما برشمرد.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه فیلم «احمد آقا» برای ارائه در فضای مجازی ساخته شده یادآور شد: تصویربرداری و تدوین آن نیز بر عهده مجید بشارت بوده است.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مدت زمان این فیلم را قریب چهار دقیقه دانست و گفت: احمدآقا اولین فیلم از سری تولیدات فیلم کوتاه با موضوع آموزه‌های قرآنی در سمنان است.

به گفته وی؛ فیلم کوتاه قرآنی «احمد آقا» با مضمون امانت‌داری و وفاداری که از آموزه‌های قرآنی است با پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعتبارات جدول 14 قانون بودجه تولید شده است.

انتهای پیام
captcha