غرب به دنبال تضعیف آگاهی جوانان مسلمان است
کد خبر: 4079741
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
نویسنده مسلمان:

غرب به دنبال تضعیف آگاهی جوانان مسلمان است

نویسنده و مبلغ اسلامی تأکید کرد: غرب به دنبال این است که مسلمانان را درگیر شبهات کرده و آن‌ها را از مسائل مهم جهان اسلام بازدارد.

به گزارش ایکنا، به نقل از الفتح،‌ دکتر وائل سمیر، نویسنده و مبلغ اسلامی نسبت به تلاش غرب برای تضعیف آگاهی نسل‌های جوانان مسلمان نسبت به دین و مسائلی که باعث افتخار آنان است، هشدار داد.

وی با اشاره به برنامه‌های غرب برای مشغول‌سازی مسلمانان با خواسته‌ها و مسائل کوچکی مانند فوتبال، اینترنت و تلفن، گفت:‌ غرب به دنبال این است که مسائل کوچک به مسائل اساسی در زندگی مسلمانان تبدیل شود و آن‌ها وقت و فکر خود را به این امور مشغول کنند.

این نویسنده و مبلغ اسلامی در ادامه گفت: به واسطه همین تلاش‌های غرب است که بسیاری از مردم از مسائل دینی خود و همچنین مسائل مربوط به وطن بازمانده‌اند و جوانان، درگیر مسائل پیش پاافتاده و سطحی شده‌اند و از هر چیزی که امنیت کشورشان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و نیز از تمام خطراتی که ملت آن‌ها را تهدید می‌کند، فاصله می‌گیرند.

این نویسنده بر لزوم مقابله با این توطئه‌ها، نجات جوانان از این دام، آگاهی‌بخشی به پسران و دختران و جلب توجه آنان به مسائل و شرایط کشورهای اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha