طرح جامع الحشد الشعبی برای تأمین امنیت زائران ایرانی
کد خبر: 4080090
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

طرح جامع الحشد الشعبی برای تأمین امنیت زائران ایرانی

فرماندهان الحشد الشعبی طی نشستی در بصره به بررسی طرح جامع خدمات‌رسانی امنیتی و لجستیک به زائران پیاده اربعین پرداختند که از ایران و بصره خود را به کربلای معلی می‌رسانند.

به گزارش ایکنا به نقل از الفرات نیوز، فرماندهی الحشد الشعبی در بصره شامگاه دوشنبه، 31 مرداد نشستی امنیتی را به منظور هماهنگی طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین امام حسین(ع) برگزار کرد.

نهاد اطلاع‌رسانی الحشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: مهدی صالح عبدالواحد، فرمانده عملیات الحشد الشعبی در بصره ریاست نشستی را برعهده داشت که فرماندهان واحدهای الحشد الشعبی، مدیران دفاتر اجرایی و اطلاعاتی و نظارتی و پشتیبانی این سازمان در آن حضور داشتند و در آن طرح جامع تأمین امنیت زائران عتبات عالیات با جزئیات آن مورد بررسی قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است: در نشست مذکور تدابیر جامعی که برای تأمین امنیت زائران پیاده اربعین اتخاذ شده است و به‌خصوص زائران ایرانی که از طریق بصره خود را به کربلای معلی می‌رسانند و همچنین اهالی این استان مورد بررسی قرار گرفت.

الحشد العبی: طرح جامعی برای خدمات رسانی امنیتی و لجستیک به زائران ایرانی تدارک دیدیم/آماده

شرکت‌کنندگان در این نشست بر بالا بردن سطح هماهنگی با همه نهادهای دولتی و موکب‌های حسینی در زمینه‌های امنیتی، خدمات‌رسانی، بهداشت و لجستیک تأکید کردند.

کشف ده‌ها بمب دستی توسط الحشد الشعبی 

در همین حال نیروهای تیپ نهم الحشد الشعبی چند بمب دستی را در استان صلاح‌الدین منفجر کردند.
اداره اطلاع‌رسانی الحشد الشعبی در بیانیه‌ای تأکید کرد: نیروهای الحشد الشعبی چند بمب دستی از بقایای گروهک تروریستی داعش را در منطقه جزیره البوصنوع در شهرستان الدور راخنثی کردند.
مناطق آزاد شده استان صلاح‌الدین همچنان توسط نیروهای الحشد الشعبی در حال پاکسازی از مین‌ها و مواد منفجره است.

نیروهای الحشد الشعبی همچنین در مناطق عکاشات در غرب استان الانبار هم 30 بمب دستی کاشته توسط عناصر داعش در زمان اشغال این مناطق توسط این عناصر تروریستی را کشف و خنثی کردند.

انتهای پیام
captcha