ائتلاف متجاوز سعودی به تجاوزات و محاصره پایان دهد
کد خبر: 4080319
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
رهبر انصارالله یمن خواستار شد:

ائتلاف متجاوز سعودی به تجاوزات و محاصره پایان دهد

رهبر انصارالله یمن به ائتلاف متجاوز سعودی توصیه کرد که از آتش‌بس برای پایان دادن به تجاوزات و محاصره خود استفاده کنند و به آن‌ها هشدار داد که عواقب ادامه این تجاوز برای آن‌ها وخیم خواهد بود.

به گزارش ایکنا، به نقل 26 سبتمبر، آقای عبدالملک بدرالدین حوثی در سخنرانی تلویزیونی خود افزود: اولویت‌های امروز ما چند موضوع است که اولین مورد آن مقابله با تجاوزی که آمریکا و اسرائیل پشت آن هستند. هر کس مقابله با این تجاوز را در اولویت خود قرار ندهد، با یک نقص و خلل مواجه است.

رهبر انصارالله یمن تأکید کرد: با توجه به آتش‌بس موجود، نباید تصور کنیم که جنگ پایان یافته است. ما درگیر مسائل دیگری هستیم.

وی افزود: توطئه‌هایی که دشمنان به وسیله آن، تلاش می‌کنند تا این ملت را با فتنه‌های داخلی و ایجاد اختلاف درگیر کنند، بخشی از این نبرد است.

عبدالملک الحوثی ادامه داد: با توجه به اقدامات همه‌جانبه‌ای که علیه این ملت می‌شود و ظلم شدیدی که وجود دارد، وظیفه ما این است که برای مقابله با این ظلم دست به کار شویم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که مقابله با تجاوز را در اولویت قرار نمی‌دهند، دچار نقص انسانی هستند و چشم خود را به روی اهداف این تجاوز بسته‌اند.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه اکنون تمامی درآمدهای نفت و گاز توسط ائتلاف متجاوز، دزد و اشغالگر به تاراج رفته و بخشی از آن را خائنان می‌خورند، گفت: تلاش برای یافتن جایگزینی برای درآمدهای غارت‌شده نفت و گاز تا زمان آزادسازی تأسیسات نفتی، موضوع ساده‌ای نیست.

وی، از مردم یمن خواست تا موضع خود را در قبال استقلال کشور و بازگرداندن آنچه که اشغال شده است، حفظ کنند و تأکید کرد: یکی دیگر از اولویت‌های ما در پرتو آتش‌بس موقت، حفظ آمادگی، توجه به تمام نقشه‌های دشمنان، ثابت‌قدم ماندن بر موضع اصولی خود در قبال آرمان فلسطین، مقابله با عادی سازی و رابطه با آزادگان امت اسلام است.

رهبر انصارالله یمن مجدداً به ائتلاف متجاوز سعودی توصیه کرد که از آتش‌بس برای پایان دادن به تجاوزات و محاصره خود استفاده کنند و به آن‌ها هشدار داد که عواقب ادامه این تجاوز برای آن‌ها وخیم خواهد بود.

انتهای پیام
captcha