چشیدن «طعم عسل» در مجله صبحگاهی رادیو قرآن + صوت
کد خبر: 4080570
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

چشیدن «طعم عسل» در مجله صبحگاهی رادیو قرآن + صوت

یکی از آیتم‌هایی که به تازگی به برنامه صبحگاهی تسنیم با عنوان «طعم عسل» اضافه شده است به کارشناسی عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی به روی آنتن رادیو قرآن می‌رود.

طعم عسلغلامرضا احمدی، مدیر گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن در گفت‌وگو با ایکنا درباره بخشی که به تازگی به مجله صبحگاهی تسنیم این شبکه رادیویی افزوده شده است، گفت: یکی از آیتم‌های جدید مجله صبحگاهی تسنیم با عنوان «طعم عسل» ساعت 7 به کارشناسی خادم‌القرآن عباس سلیمی با موضوع بیان نکات اخلاقی و تفسیری آیات به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.

وی با اشاره به اینکه طی دو ماه گذشته این مجله صبحگاهی 20 دقیقه زودتر از قبل و از ساعت 6:45 پخش می‌شود، اظهار کرد: آیتم داستانک(بیان داستان‌های کوتاه قرآن)، ویژه‌برنامه‌های مناسبتی، پخش همخوانی‌های جدید و فرازهایی از تلاوت‌های قاریان شهیر، آیتم صد در صد با کارشناسی آقای علیپور، کارشناس ارشد روانشناسی و دارنده تحصیلات حوزوی با محوریت روانشناسی از دیدگاه قرآن، اجرای پویش سلام به امام زمان(عج) و ختم آیةالکرسی و ارسال پیام به 30000100 از دیگر بخش‌های این مجله صبحگاهی است.

یادآور می‌شود، در آیتم «طعم عسل» امروز، دوم شهریورماه به بیان حق‌الناس و بازخواست از آن در روز قیامت به استناد آیه 7 و 8 سوره مبارکه زلزال، تأکید بر اینکه قصاص در دنیا و ادای دین مردم در دنیا بهتر از روز قیامت است و بیان از آخرین روزهای زندگی پیامبر اکرم(ص) و... پرداخته شد.

کد

مجله صبحگاهی «تسنیم» شنبه تا پنجشنبه هر هفته به تهیه‌كنندگی نورالدین سجادی و محمدحسن رحمانی با اجرای غلامرضا احمدی و هادی ربیعی از ساعت ۶:۴۵ تا ۸:۱۵ از رادیو قرآن موج اف. ام، ردیف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود.

انتهای پیام
captcha