رویكرد تحولی شبكه رادیویی قرآن همزمان با فصل پاییز
کد خبر: 4083500
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵

رویكرد تحولی شبكه رادیویی قرآن همزمان با فصل پاییز

قائم مقام شبكه رادیویی قرآن با اشاره به رویكرد جدید و تحولی رسانه ملی، گفت: شبكه رادیویی قرآن نیز بر همین مبنا از آغاز فصل پاییز به مأموریت و رسالت اصلی خود كه همان پخش تلاوت‌های ناب و بی‌نظیر و جدول پخش متفاوت است، نزدیك خواهد شد.

رویكرد تحولی شبكه رادیویی قرآن همزمان با فصل پاییز

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، نژادسیفی، قائم مقام شبكه رادیویی قرآن در ارتباط تلفنی با برنامه شما و رادیو قرآن در خصوص برنامه‌های این شبكه رادیویی در فصل پاییز، گفت: با توجه به رویكرد جدید و تحولی رسانه ملی، شبكه رادیویی قرآن نیز بر همین مبنا از آغاز فصل پاییز به مأموریت و رسالت اصلی خود كه همان پخش تلاوت‌های ناب و بی‌نظیر و جدول پخش متفاوت است، نزدیك خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تلاوت‌های قرآنی در رده نوجوانان، پیشكسوتان قرآنی، قاریان مصری و قاریان مطرح دیگر كشورهای جهان در كنداكتور رادیو قرآن گنجانده خواهد شد. همچنین بنا داریم تا در دو رده عمومی و تخصصی برنامه‌های آموزشی را تدارك ببینیم كه در حوزه عمومی جشنواره قرآنی صد و در بعد تخصصی برنامه‌هایی برای فعالان حوزه قرآنی را در كنداكتور قرار خواهیم داد.

قائم مقام شبكه رادیویی قرآن همچنین به مرور خاطرات قرآنی خود در طول سالیان متمادی پرداخت و ضمن قدردانی از مخاطبان پروپاقرص این شبكه تصریح كرد: خوشبختانه رادیو قرآن رتبه چهارم را میان همراهی مخاطبان بین شبكه‌های رادیویی داراست كه این امر در خصوص رادیو نما نیز صدق می‌نماید.

وی بیان کرد: این امر مایه افتخار رادیو قرآن است و وظیفه ما را در قبال مخاطبان سنگین‌تر می‌سازد. لذا از همه شنوندگان این شبكه نیز تقاضا دارم تا ما را از نقطه نظرات خود بهره‌مند سازند.

نژاد سیفی اظهار کرد: مخاطبان در سرتاسر دنیا می‌توانند ازطریق وبسایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبكه استفاده کرده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را از طریق سامانه پیامكی و تلفن گویای شبكه با ما در میان بگذارند. از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده ما باشید.

انتهای پیام
captcha