دوره‌های عاشوراپژوهی از سوی مؤسسه سیدالشهدا(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 4081037
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

دوره‌های عاشوراپژوهی از سوی مؤسسه سیدالشهدا(ع) برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی عاشوراپژوهی از سوی مؤسسه سیدالشهدا(ع) با همکاری مؤسسه غدیرشناسی برگزار می‌شود.

دوره‌های عاشوراپژوهیبه گزارش ایکنا، دوره‌های آموزشی عاشوراپژوهی از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سیدالشهدا(ع) با همکاری مؤسسه غدیرشناسی به مناسبت ماه‌های محرم و صفر به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود.

از عناورین این دوره‌ها می‌توان به «مصباح‌الهدی» (گزارش تاریخی رویدادهای کربلا از آغاز امامت سیدالشهدا تا ورود به کربلا)، «ثارالله» (گزارش تاریخی رویدادهای کربلا)، «حب‌‌الحسین(ع)»، (فلسفه عزاداری و نقد و بررسی شیوه‌های عزاداری)، «نورالحسین(ع)» (شرح خطبه انقلابی سید‌الشهدا در منا) و «زیارت ناحیه مقدسه» (سوگنامه امام زمان در مصیبت عاشورا) اشاره کرد.

همچنین از دیگر عناوین می‌توان از «بدعاقبتان کربلا»، «سفینة‌النجاة» (گزارش تاریخی رویدادهای کربلا از ورود به کربلا تا عصر عاشورا)، «یالثارات الحسین(ع)» (گزارش تاریخی رویدادهای کربلا، قیام‌های بعد از عاشورا)، «شهود حسینی»، «سلوک عاشورایی»، «ستارگان عاشورا» (اصحاب شاخص امام حسین(ع) در کربلا) و «فقه الحسین(ع)» (تحلیل فقهی واقعه عاشورا از منظر فقه امامیه) نام برد.

این دوره از اول شهریورماه تا 15 مهرماه 1401 برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند به شماره 09134412234 در واتساپ پیام دهند.

این مؤسسه به تمامی افرادی که مجموعه کامل 72 ساعتی دوره‌های عاشوراپژوهی را تا پایان سال 1401 با موفقیت بگذرانند، جوایزی اهدا می‌کند.

یادآور می‌شود، مؤسسه سیدالشهدا(ع) به نشانی کرمان، شاهرخ‌آبادی، کوچه شهید مجید عامری، منزل مرحوم محمدی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha