دیدار سید حسن نصرالله با هیئت عالی‌رتبه حماس
کد خبر: 4081355
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

دیدار سید حسن نصرالله با هیئت عالی‌رتبه حماس

در دیدار دبیر کل حزب‌الله لبنان با یک هیئت عالی‌رتبه از جنبش اسلامی فلسطین آخرین تحولات سیاسی و میدانی فلسطین، لبنان و منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المنار، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان با صالح العاروری، معاون رئیس دفتر این جنبش و خلیل الحیه و اسامه حمدان از اعضای دفتر سیاسی حماس دیدار کرد.

در این دیدار آخرین تحولات سیاسی و میدانی در فلسطین، لبنان و منطقه به ویژه رویارویی‌های اخیر در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی، پیامدهای احتمالی این درگیری‌ها و تحولات در حال وقوع منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  

هیئت حماس روز گذشته در دیداری با دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین نیز به بررسی آخرین تحولات فلسطین و منطقه، تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای ضربه‌زدن به مقاومت در اراضی اشغالی، نتایج و دستاوردهای نبرد «وحدت میدان‌ها» (نبرد ۳ روزه در غزه) و فداکاری‌های اسرای فلسطینی پرداخت.

هیئت عالی‌رتبه حماس و جهاد اسلامی در این دیدار با توجه به شایعات و شبهات ایجادشده در زمینه اختلاف موجود بین گروه‌های مقاومت تأکید کردند: ما به عزیزان وفادار مقاومت اطمینان می‌دهیم که رابطه بین دو جنبش یک رابطه محکم و راهبردی است و در خدمت آرمان مقاومت در فلسطین بوده و پیوسته در حال رشد و توسعه است. از سویی هر گونه اختلاف‌نظر در یک موضع تاکتیکی در اینجا یا آنجا نمی‌تواند تأثیری بر این واقعیت داشته باشد.

انتهای پیام
captcha