محکومیت ساخت محله یهودی در منامه توسط ائتلاف 14 فوریه
کد خبر: 4082530
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
با صدور بیانیه‌ای اعلام شد؛

محکومیت ساخت محله یهودی در منامه توسط ائتلاف 14 فوریه

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بیانیه‌ای درباره قصد رژیم بحرین برای ایجاد یک یهودی نشین در منامه صادر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، در بیانیه ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه آمده است: ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در بحرین خواستار اتخاذ مواضع سریع و گسترده برای مقابله با پروژه صهیونیستی است که در بحرین در حال انجام است و تأکید می‌کند که آنچه در این کشور به دست رژیم آل خلیفه در زمینه یهودی‌سازی درحال انجام است، نشان دهنده یکی از جنبه‌های ائتلاف نزدیک بین آل خلیفه و رژیم صهیونیستی است که براساس منافع و اهداف شیطانی مشترکی با هم متحد شده‌اند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما معتقدیم که پروژه تأسیس محله یهودیان در قلب منامه، نشان‌دهنده اصرار بی‌سابقه خاندان آل خلیفه در اجرای علنی طرح تسلیم کامل بحرین در مقابل پروژه صهیونیستی و نادیده گرفتن موضع مردمی است که همه اشکال عادی‌سازی روابط و پیوستن به پروژه صهیونیستی را رد می‌کنند؛ موضعی که شهروندان اصیل شیعه و سنی بحرین بیان کرده‌اند.

ائتلاف 14 فوریه در بیانیه خود بر چند نکته تأکید کرده است:

1.تأکید بر موضع مردمی که آیت الله عیسی قاسم در آخرین بیانیه خود به صراحت بیان کرده و زنگ خطر را به صدا درآوردند و نسبت به آنچه در بحرین توسط آل خلیفه و صهیونیست‌ها برنامه‌ریزی می‌شود هشدار دادند.

2.آنچه اکنون در بحرین اتفاق می‌افتد چیزی نیست جز ادامه حلقه‌های مستمر پروژه جنایتکارانه صهیونیستی که چهار اصل نابودی فیزیکی و فرهنگی ملت‌ها و کشورها، کوچاندن ساکنان اصلی، ویرانی فرهنگ اصیل ملت فلسطین و ملت‌های منطقه و جایگزین کردن فرهنگ جعلی یهودی با قدرت اسلحه را دنبال می‌کند.

3.پروژه تأسیس محله یهودیان در منامه چیزی فراتر از ادعای واهی برای نمایش دادن تکثرگرایی مذهبی در کشور است؛ این پروژه و امثال آن در چارچوب هدف قراردادن سیستماتیک هویت مردم بومی بحرین است.

4.موضع مقاومتی که فلسطینی‌ها و لبنانی‌ها در مقابل پروژه صهیونیستی در فلسطین و لبنان به آن پایبند هستند، همان موضعی است که باید در بحرین و در بین همه مردم این کشور وجود داشته باشد و اتخاذ شود. باید از گسترش شهرک‌سازی صهیونیستی به بحرین جلوگیری شود.

در پایان این بیانیه آمده است: ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه از همه نیروهای اسلامی و عربی و در واقع از همه آزادگان جهان می‌خواهد که برای مقابله با این طرح اشغالگری جدید که هدف آن تبدیل منامه به دیر یاسین جدید است، متحد شوند. ما این فراخوان علنی را از همه نهادها، گروه‌ها و انجمن‌های مرتبط با مسئله فلسطین، برای به اشتراک گذاشتن این پرونده خطرناک با مردم بحرین، بررسی فوری آن و اتخاذ تصمیم‌های عملی که تأکیدی بر وحدت عرب است، منتشر کرده و بر حمايت از مقاومت مردم بحرين در برابر پروژه‌های یهودی‌سازی كه كشورشان در معرض آن قرار دارد تأکید می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha