مقاومت انقلابیون بحرین در برابر رژیم آل خلیفه و سازش با صهیونیست‌ها ادامه دارد
کد خبر: 4064379
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین:

مقاومت انقلابیون بحرین در برابر رژیم آل خلیفه و سازش با صهیونیست‌ها ادامه دارد

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین ضمن تأکید بر عدم مشارکت مخالفان سیاسی در انتخابات آتی این کشور تأکید کرد که مقاومت با استبداد آل خلیفه و هر گونه عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل ادامه دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری 14 فوریه، دفتر سیاسی جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای که در پایگاه اطلاع‌رسانی این جنبش منتشر شده، آورده است که این جنبش به دلیل استبداد و تک‌روی دستگاه حکومتی بحرین در روند سیاسی و انتخابات آتی این کشور مشارکت نخواهد داشت.

در بیانیه این جنبش آمده است: دیکتاتوری مطلقه آل خلیفه در دهه‌های متمادی ثابت کرده است که این رژیم یک قبیله متجاوز اشغالگر است که به دموکراسی، چرخه قدرت و مشارکت واقعی مردم در حکومت و قدرت اعتقادی ندارد.

بر اساس این بیانیه دستگاه حکومتی به هیچ وجه مشارکت مؤثر مردمی در قدرت را نخواهد پذیرفت و همچنین ریاض و ابوظبی هیچ گونه تحول دموکراتیک و سیاسی را نمی‌پذیرند، زیرا بر منافع سیاسی آنها تأثیر خواهد گذاشت و همچنین از تحول سیاسی دموکراتیک در بحرین می‌ترسند و نگران هستند که این تحول بر شیخ‌نشین‌های آنها که بر اساس یک بوروکراسی و حکومت مطلقهِ تمامیت‌خواه بنا شده است، تأثیر بگذارد.

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین تأکید کرد: مواضع آمریکا و انگلیس در مورد روند سیاسی بحرین ثابت است، زیرا آنها به حمایت از رژیم آل خلیفه و سیاست‌های استبدادی و تمامیت‌خواهانه که تضمین‌کننده منافع سیاسی، استراتژیک، امنیتی و نظامی آنها در منطقه است، ادامه می‌دهند و می‌دانند در صورت ایجاد هرگونه تحول سیاسی و دموکراتیک در بحرین، مردم و مخالفان خواهان برچیده شدن پایگاه‌های نظامی خارجی و خروج همه مستشاران امنیتی و نظامی از بحرین خواهند شد.

این بیانیه همچنین با اشاره به فداکاری هزاران بحرینی در جریان انقلاب 14 فوریه سال 2011  این کشور از شهید و زخمی شدن هزاران نفر و بازداشت هزاران فعال سیاسی و حقوقی تأکید کرد: هیچ راه حلی برای مشکلات مردم بحرین جز حق تعیین سرنوشت، انتخاب نوع نظام سیاسی حاکم بر کشور و تدوین قانون اساسی جدیدی برای کشور وجود ندارد که در آن مردم منشأ همه قدرت باشند.

این جنبش همچنین بر مخالفت خود با استقرار سامانه راداری رژیم صهیونیستی در بحرین تأکید کرد و گفت: این کار می‌تواند جرقه‌ای برای جنگی همه‌جانبه و ویرانگر در منطقه باشد و ما به حمد سرکش و مزدورانش نسبت به عواقب ماجراجویی و تن دادن به سیاست‌های صهیونیستی در منطقه هشدار می‌دهیم.

جنبش 14 فوریه تأکید کرد: ما سیاست‌های خطرناک و بی‌ملاحظه آل خلیفه در تسلیم کردن سیاست‌های امنیتی و نظامی بحرین به رژیم صهیونیستی، واگذاری اراضی و پایگاه‌های نظامی این کشور به منظور تهدید کشورهای منطقه و انقلاب اسلامی ایران را محکوم می‌کنیم و توده‌های مردم ما قاطعانه هرگونه حضور امنیتی، نظامی و سیاسی در سرزمین خود را رد می‌کنند و در برابر عادی‌سازی و تهدید امنیت بحرین و امنیت محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران با تمام ابزارهای مشروع مقاومت می‌کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha