واکنش آیت‌الله سیستانی به حوادث اخیر عراق
کد خبر: 4082693
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

واکنش آیت‌الله سیستانی به حوادث اخیر عراق

نماینده مرجعیت عالی‌شیعیان عراق در مجلس عزاداری کشته‌شدگان درگیری‌های اخیر این کشور اعلام کرد که آیت‌الله سیستانی نسبت به آنچه که رخ داده، اندوهگین و متاسف است و این اقدامات را محکوم می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ایسنا، نماینده مرجعیت عالی‌قدر شیعیان عراق طی حضور در مجلس عزاداری کشته شدگان درگیری‌های اخیر این کشور اعلام کرد که آیت الله العظمی سیستانی نسبت به آنچه که رخ داده، اندوهگین و متاسف است و این اقدامات را محکوم می‌کند.

 نماینده آیت الله العظمی سیستانی، طی حضور در مجلس عزاداری کشته شدگان ناآرامی‌های اخیر عراق، اندوه و تسلیت مرجع عالیقدر را به دلیل این امر انتقال کرد.

النوری گفت: من تسلیت و همدردی مرجع عالی‌قدر سید علی سیستانی را به شما انتقال می‌دهم، ایشان از آنچه که رخ داده، بسیار اندوهگین و متاسف است.

وی ادامه داد: آیت‌ الله سید علی سیستانی از این اقدامات شرم‌آور راضی نیست و آن را محکوم می‌کند.

همچنین شیخ طارق البغدادی، نماینده آیت الله سیستانی، امروز جمعه در مراسم تشییع جنازه بسیج مردمی برای قربانیان حوادث منطقه سبز شرکت کرد.
رسانه‌های حشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کردند که البغدادی و هیئت همراه وی در شورایی که در مسجد الخضیری در بغداد برگزار شد، برای ارواح جان‌باختگان حوادث اخیر طلب آمرزش کردند.

امروز جمعه، هیئت حشد شعبی مجلس یادبودی برای قربانیان حوادث اخیر منطقه سبز بغداد برگزار کرد. در این مجلس عزاداری، فالح الفیاض رئیس حشد الشعبی به همراه رهبران مذهبی و سیاسی و نخبگان دانشگاهی به خانواده قربانیان تسلیت گفتند. 

انتهای پیام
captcha