تعطیلی دفاتر جنبش عصائب اهل الحق تا اطلاع ثانوی
کد خبر: 4082489
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
از سوی قیس الخزعلی اعلام شد؛

تعطیلی دفاتر جنبش عصائب اهل الحق تا اطلاع ثانوی

قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق، خواستار بسته شدن تمامی دفاتر عصائب شد.

به گزارش ایکنا به نقل از بغداد الیوم، قیس الخزعلی با انتشار توئیتی گفت: برادران و عزیزان، شما را به حق حسین علیه‌السلام قسم می‌دهم که به توهین‌هایی که نسبت به من می‌شود هیچ پاسخ منفی ندهید.

وی در این توییت افزوده است: محمد صدر بزرگ می‌گفت من نه صورتم و نه دست و نه چشمم مهم نیستم؛ بلکه مهم دین خدا و عقیده امیرالمؤمنین علیه السلام است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی هستند که ما را دنبال می‌کنند و می‌خواهند اوضاع را متشنج کنند، فرصت را به آنها ندهید و با سکوت نقشه‌شان را خنثی کنید. خداوند متعال به شما اجر جزیل بدهد.

وی در ادامه تأکید کرد: از برادران عصائب اهل الحق می‌خواهم که از هم‌اکنون و تا اطلاع ثانوی کلیه دفاتر جنبش را ببندند و هر دفتری را که قصد آتش زدن دارد، بسوزانند و نگران نباشید. خداوند آن را با عوض بزرگی که انتظارش را ندارید جبران می کند.

پیشتر محمد صالح العراقی، معروف به وزیر القائد، که از وی به عنوان سخنگوی رسانه‌ای مقتدی صدر یاد می‌شود، با پیامی توهین‌آمیز از جنبش عصائب اهل الحق انتقاد کرده بود. ضمن اینکه در تنش‌های روزهای اخیر عراق چندین دفتر مربوط به این جنبش از سوی نیروهای مقتدی صدر به آتش کشیده شد.

انتهای پیام
captcha