استقبال کاربران فضای مجازی از ابتکار دو کودک قاری مصری + فیلم
کد خبر: 4082897
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

استقبال کاربران فضای مجازی از ابتکار دو کودک قاری مصری + فیلم

انتشار ویدئویی از «احمد و عمر»، دو کودک قاری مصری که به صورت دوصدایی و با تقلید از قاریان مشهور به تلاوت قرآن می‌پردازند مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «elwatannews.com»، احمد و عمر دو برادر مصری هستند که با صدای دلنشین خود در تلاوت قرآن کریم به تقلید از بزرگان، با استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفتند.

انتشار ویدئویی از این دو برادر در حال قرائت قرآن در شبکه اجتماعی فیسبوک توجهات را به آنها جلب کرد. 

این دو برادر که اهل استان «قلیوبیه» مصر هستند از 6 سالگی  تلاوت قرآن کریم را آغاز کردند.

«محمد السید»، پدر آنها می‌گوید: «روزی قصد داشتم به مراسمی بروم و طفل خردسال را با خود بردم در ماشین صداى «شيخ فتحى عبدالرحمن» قاری مشهور را گذاشتم، ناگاه دیدم آنها دقیقا مانند او شروع به قرائت قرآن کردند. من بسیار تعجب کردم». 

از همان لحظه پدر این دو فرزند به فکر شکوفایی استعدادهایی که خداوند متعال به آنها عطا کرده بود افتاد. وی برای حمایت از استعداد آنها حساب شخصی در شبکه‌های اجتماعی درست کرد. وی می‌گوید: این استعدادی است از جانب پروردگار ما و من باید آن را پرورش دهم. قرائت قرآن از آن آنهاست و من برای آنها صفحه‌‌ای درست کردم تا مردم از آنها حمایت کنند.

این دو نوجوان در تلاوت قرآن کریم صدای بسیاری از بزرگان از جمله محمود انور الشحات، ماهر المعیقلی و یاسر الدوسری را تقلید می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha