رقابت ۲۰۰ دانش‌آموز در مسابقات قرآن مدارس معارف شهید مطهری
کد خبر: 4083279
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

رقابت ۲۰۰ دانش‌آموز در مسابقات قرآن مدارس معارف شهید مطهری

دبیر اجرایی سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم مدارس علوم و معارف اسلامی شهید مطهری از رقابت 200 دانش‌آموز پسر و دختر در این دوره از مسابقات که به میزبانی یزد برگزار شد خبر داد.

محمد ملکی، دبیر اجرایی مسابقات قرآن مدارس علوم و معارف اسلامی شهید مطهریمحمد ملکی، دبیر اجرایی سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم مدارس علوم و معارف اسلامی شهید مطهری در حاشیه اختتامیه این مسابقات که به میزبانی استان یزد برگزار شد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: این دوره از مسابقات ویژه پسران از روز سه‌شنبه هشتم شهریورماه آغاز و تا دهم این ماه ادامه داشت.

وی ادامه داد: مسابقات دختران نیز از 11 الی 13 شهریورماه برگزار و در مجموع 200 نفر از دانش‌آموزان دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی شهید مطهری سراسر کشور در یزد به رقابت با یکدیگر پرداختند.

ملکی افزود: این دانش‌آموزان در 13 رشته و در دو بخش آوایی اعم از قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ و بخش کتبی اعم از مفاهیم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تحقیق و پژوهش قرآنی، کلیپ، پادکست و پوستر شرکت کردند.

وی ادامه داد: در نهایت 37 نفر از دانش‌آموزان پسر و 37 نفر از دانش‌آموزان دختر توانستند رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات را کسب کنند که در مراسم اختتامیه با حضور مسئولان تجلیل شدند. 

دبیر اجرایی سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم مدارس علوم و معارف اسلامی شهید مطهری بیان کرد: دانش‌آموزان در حاشیه مسابقات در برنامه‌های جنبی اعم از بومگردی، غبارروبی مضجع امامزاده جعفر(ع) یزد، مسابقات فرهنگی و برپایی موکب شرکت کردند. 

انتهای پیام
captcha