هشدار دبیر کل نُجَباء درباره توطئه‌های بعثی و داعشی علیه زیارت اربعین
کد خبر: 4084027
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

هشدار دبیر کل نُجَباء درباره توطئه‌های بعثی و داعشی علیه زیارت اربعین

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء تأکید کرد که تکاپویی قابل توجه از سوی بعثی‎‌ها و داعشی‌ها علیه مراسم زیارت اربعین به راه افتاده است.

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر رسانه‌ای نُجَباء در تهران، شیخ اکرم الکعبی، دبیر کل مقاومت اسلامی نُجَباء، با بیان اینکه استکبار و همپیمانان وهابی، بعثی و داعشی آنان در صدد ایجاد تفرقه و‌ تهدید علیه زیارت اربعین هستند، تأکید کرد: از تمامی زائران خارجی با چشم و دلمان استقبال می‌کنیم.

دبیر کل مقاومت اسلامی نُجَباء زیارت اربعین حسینی را از مهم‌ترین آیین‌های عزاداری اهل‌بیت (ع) برشمرد و تصریح کرد: روایت‌های معتبر بسیاری در این رابطه نقل شده و بی‌شک روز اربعین یوم‌الله است.

شیخ اکرم الکعبی با اشاره به گردهمایی مسلمانان از اقصی نقاط عالم در کربلا، نوشته است: این مراسم توطئه‌های استکبار جهانی و همپیمانان وهابی، بعثی و داعشی آن‌ها که تهدیدی برای ارزش و عقیده اسلامی به حساب می‌آیند را نقش بر آب می‌کند.

وی در ادامه، به تکاپوی این جریان در مقابله با زیارت بی‌همتای اربعین پرداخت و گفت: این جریان که متوجه شده است چنین کارزاری شکست‌شان را رقم می‌زند، در جهت ضربه‌زدن، تضعیف و ایجاد تفرقه میان مومنان برآمده و عناصر و رسانه‌هایشان در صدد تحریک و تفرقه بین ملت‌های مسلمان هستند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء افزود: علی‌رغم همه اقدامات، بیداری ملت‌های مسلمان، بخشندگی ملت عراق و همینطور علاقه مشترک ملت‌ها به امام حسین(ع)؛ توطئه‌ها را ناکام می‌گذارد.

شیخ اکرم الکعبی در پایان خطاب به زائران غیر عراقی آورده است: اکنون خیل عظیمی از مردم عراق حرف دلشان این است که اگر کشورمان گنجایش شما زائران حسینی را نداشته باشد، چشم و دلمان پذیرای شما خواهد بود.

انتهای پیام
captcha