فشار کاخ‌سفید برای انتخاب رئیس‌جمهور مطیع واشنگتن در عراق
کد خبر: 4071931
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
دبیرکل نجباء بیان کرد؛

فشار کاخ‌سفید برای انتخاب رئیس‌جمهور مطیع واشنگتن در عراق

دبیرکل نجباء با تأکید بر اینکه همچنان ردپای آمریکا در عراق مشاهده می‌شود، افزود: نیروهای سیاسی از جانب کاخ‌سفید تحت فشار شدید قرار گرفته‌اند تا رئیس‌جمهوری انتخاب کنند که مجری فرامین آمریکایی‌ها باشد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از دفتر رسانه‌ای نجباء، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در ایام عید ولایت به دیدار خانواده شهدا رفت و ضمن تقدیر از فداکاری مجاهدان در نبرد علیه تروریسم تکفیری، گروه جنایتکار داعش و سایر سازمان‌های تروریستی را دست‌پرورده آمریکا خواند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» با اشاره به تعبیر شهید صدر ثانی از آمریکا، انگلیس و اسرائیل ـ که آنان را «سه‌گانه شوم و استکبار جهانی» توصیف کرده بود ـ بیان کرد: بسیاری از جوانان عراقی، پیشگامان و زمینه‌سازان واقعی در مسیر ظهور امام زمان(عج) هستند و همه مجاهدان باید به راه شهدا و خون‌هایی که برای مقابله با پروژه‌های دشمن ریخته‌شده است، پایبند باشند.

وی با تأکید بر اینکه همچنان ردپای آمریکا در عراق مشاهده می‌شود، افزود: نیروهای سیاسی از جانب کاخ‌سفید تحت فشار شدید قرار گرفته‌اند تا رئیس‌جمهوری انتخاب کنند که مجری فرامین آمریکایی‌ها باشد.

دبیرکل نُجَباء با فراخواندن احزاب و فعالان سیاسی به ایستادگی در برابر منطق تحقیر عراق، ادامه داد: شایسته است که نیروهای سیاسی از سلطه آمریکا خارج شده و خط شهدا را دنبال کنند. کشور ما هر روز در معرض یک پروژه جدید آمریکایی قرار می‌گیرد؛ داعش تمام شده و پروژه دیگری در راه است.

الکعبی در پایان، ضمن روشنگری در خصوص ابعاد پروژه جدید دشمن، گفت: فشارهای خارجی و داخلی منحصر به وضعیت عمومی نیست، بلکه بر گروه‌های مقاومت و الحشد الشعبی نیز متمرکز است تا صدای حق طنین نیفکند و با جبهه باطل مبارزه نشود.

انتهای پیام
captcha