تجمع نمادین جمعیت الوفاق بحرین در بیروت
کد خبر: 4084327
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

تجمع نمادین جمعیت الوفاق بحرین در بیروت

جمعیت الوفاق بحرین در دومین سالگرد امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی تجمعی نمادین در بیروت برگزار کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، جمعیت الوفاق بحرین در دومین سالگرد امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط میان این کشور و رژیم صهیونیستی، اقدام به برگزاری یک تجمع نمادین کرد.

شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، در ارتباط با این تجمع تصریح کرد: رژیم آل خلیفه می‌خواهد، در سرزمین مطهر ما هویتی یهودی ایجاد به بهانه احیای محله یهودی‌نشین منامه، بحرین را به مکانی برای حضور صهیونیست‌ها تبدیل کند.

وی تأکید کرد: مردم بحرین همچنان در کنار فلسطین هستند و در راهپیمایی‌های خود، جوانان بحرین پرچم رژیم صهیونیستی را زیر پای خود می‌گذارند.

الدیهی در ارتباط با انتخابات پارلمانی پیش رو در بحرین نیز تصریح کرد: ما در انتخاباتی شرکت نمی‌کنیم که بر اقدامات رژیم آل خلیفه مهر تأیید می‌زند، رژیمی که روابط خود را با صهیونیست‌ها عادی ساخت.

به گفته شیخ الدیهی، این رژیم هیچ گونه قصد اصلاحی ندارد و به هیچ کدام از خواسته‌های موجه مردم که علامه سیدعبدالله الغریفی در دیدار با پادشاه آن را مطرح کرد، پاسخی نداد.

وی تأکید کرد: تغییرات اخیر کابینه فقط جنبه تشریفاتی داشته و برقراری مجدد نماز جمعه نیز تصمیمی بوده است که از جانب علمای بزرگ بحرین گرفته شده و ارتباطی به رژیم آل خلیفه ندارد.

الدیهی انتخابات پیش رو را ابزاری برای تحکیم استبداد و تداوم فساد توصیف و تأکید کرد: هر فرد غیوری در حال حاضر باید نسبت به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و آن را محکوم کند، اگر ما اکنون اقدامی نکنیم و صرفاً تماشاچی باشیم، وضعیت بحرین مانند فلسطین خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha