ارائه خدمات رایگان به مالکان ساختمان‌های آسیب‌دیده در سیل
کد خبر: 4085118
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹

ارائه خدمات رایگان به مالکان ساختمان‌های آسیب‌دیده در سیل

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: با هدف کمک به همشهریانی که منازل و ساختمان‌های آنان در سیل اخیر دچار خسارت و تخریب شده است، خدمات رایگان نظام مهندسی ارائه می‌شود.

مجتبی فرهمند، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد؛ مجتبی فرهمند، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد اظهار کرد: با تصمیم هیئت مدیره این سازمان و هماهنگی‌های به‌عمل آمده با معاونت عمرانی استانداری یزد؛ خدمات نظام مهندسی به مالکان ساختمان‌های آسیب‌دیده در سیل اخیر رایگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت مذکور به افرادی تعلق می‌گیرد که پرونده تخریب یا خسارت ساختمان آنها توسط شهرداری یا بنیاد مسکن تأیید شده باشد، افزود: افراد پس از سیر مراحل اداری و تشکیل پرونده در شهرداری یا بنیاد مسکن و اخذ تأییده‌های لازم می‌توانند با مراجعه به سازمان نظام مهندسی نسبت به دریافت خدمات رایگان مهندسی در راستای پروانه ساخت خود اقدام کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به اینکه انجام امور مهندسی در این طرح با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی در استان و توسط مهندسان رضوی صورت می‌گیرد تأکید کرد: سایر مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیز می‌توانند پس از تأییده مراجع ذیصلاح بدون کسر سهمیه در این کار خیرمندانه سهیم باشند.

فرهمند با بیان اینکه در سیل اخیر صدها ساختمان خسارت‌هایی اعم از تخریب کامل یا تخریب بخشی از دیوارها انجام شده است، عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح در سازمان نظام مهندسی به رسالت خود درقبال آسیب‌دیدگان سیل اخیر عمل کرده باشیم و کمک کنیم تا بعد از این ساختمان‌های ایمن و امن جایگزین ساختمان‌های تخریب شده شود.

انتهای پیام
captcha