معرفی راه‌یافتگان به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن + اسامی
کد خبر: 4085598
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

معرفی راه‌یافتگان به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن + اسامی

نفرات راه یافته به مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در اطلاعیه‌ای نفرات راه یافته به مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را اعلام کرد.

در این اطلاعیه اسامی برگزیدگان رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و حفظ 20 جزء قرآن کریم به تفکیک استان و در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شده است.

بر اساس اطلاعیه، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اسامی منتشر شده شامل نفرات راه یافته از 28 استان کشور که تا کنون مرحله استانی مسابقات خود را برگزار کرده‌اند، است. به دلیل فعالیت ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان در موکب‌های اربعین، رقابت‌های این سه استان‌ در تاریخ 30 و 31 شهریورماه برگزار می‌شود و بر همین اساس اسامی نفرات راه یافته به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن از این سه استان پس از برگزاری رقابت‌ها اعلام و به نتایج منتشر شده اضافه خواهد شد.

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در اطلاعیه منتشر شده به افزایش محسوس سهمیه راه یافتگان به مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن به ویژه در بخش بانوان و توجه خاص به استان‌های محروم در سهمیه‌بندی، اشاره کرده است.

امسال برای اولین بار پیش از پایان کامل مسابقات در 31 استان، نتایج راه یافتگان به مرحله مقدماتی اعلام شده است.

مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن نیمه دوم مهرماه به صورت ضبط تصویری با حضور ناظران اجرایی و اساتید حفظ (استاد راهنما) که از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اعزام می‌شوند و با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها ضبط خواهد شد.

همچنین داوری این مرحله نیز اواخر آبان ماه به صورت پخش فایل‌های ضبط شده متسابقین در استان کرمانشاه برگزار می‌شود و مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز  به صورت حضوری در اواخر دی ماه به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد. شیوه‌نامه نحوه اجرای این مرحله به زودی به استان‌ها ابلاغ و در رسانه‌ها نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

نفرات راه یافته به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در رشته قرائت تحقیق آقایان

نفرات راه یافته به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در رشته قرائت تحقیق بانوان

نفرات راه یافته به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در رشته قرائت ترتیل آقایان

نفرات راه یافته به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در رشته قرائت ترتیل بانوان

نفرات راه یافته به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در رشته حفظ کل آقایان

نفرات راه یافته به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در رشته حفظ کل بانوان

نفرات راه یافته به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در رشته حفظ 20 جزء آقایان

نفرات راه یافته به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در رشته حفظ 20 جزء بانوان

الهام وقاری

انتهای پیام
captcha