حمایت بنیاد بقیه‌الله(عج) از مؤسسات قرآنی اصفهان
کد خبر: 4085600
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

حمایت بنیاد بقیه‌الله(عج) از مؤسسات قرآنی اصفهان

کانون‌های فرهنگی و مؤسسات قرآنی استان اصفهان که در هفته دفاع مقدس طرح «بر بال فرشتگان» را اجرا کنند از سوی بنیاد بقیة‌الله(عج) مشمول حمایت‌هایی خواهند شد.

طرح «بر بال فرشتگان»به گزارش ایکنا، مراکز و کانون‌های فرهنگی و قرآنی استان اصفهان که در هفته دفاع مقدس(31 شهریور تا ششم مهرماه) طرح «بر بال فرشتگان» را اجرا کنند از سوی بنیاد بقیة‌الله(عج) مشمول حمایت‌هایی خواهند شد.

از جمله برنامه‌هایی که مشمول این حمایت‌ها خواهد شد می‌توان به حضوری بودن برنامه‌ها، داشتن ابتکار و نوآوری در برگزاری مراسم بزرگداشت، محور قرار دادن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و اجرای برنامه ویژه گروه سنی خردسال، نوجوان و جوان نام برد.

همچنین از پیشنهادات بنیاد بقیةالله به مؤسسات برای برگزاری برنامه‌ها در قالب این طرح می‌توان به برپایی نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «نورالدین پسر ایران» و «سفر به گرای 270 درجه»، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در گلستان شهدا، فضاسازی تبلیغاتی، برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی و شب خاطره، بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس و بوستان امام و شهدا اشاره کرد.

برگزاری یادواره شهدا، چاپ کتاب شهدای محله و نشریات، برپایی موزه آثار شهدای محله، تجلیل از ایثارگران، رزمندگان، آزادگان و خانواده شهدای محله، نصب برگزیده‌هایی از وصیت‌نامه شهدای مسجد و محله و برگزاری کنگره شهدای محله و مسجد از دیگر پیشنهادات مطرح شده برای اجرا در قالب طرح بر بال فرشتگان است.

این برنامه‌ها باید در بازه زمانی 31 شهریورماه تا هفتم مهرماه 1401 اجرا شوند و دهم مهرماه مهلت ارائه گزارش تعیین شده است. مؤسسات می‌توانند گزارش‌های خود را به شناسه bonyadbaghyatalah110@ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

یادآور می‌شود، بنیاد فرهنگی بقیة‌الله(عج) به نشانی اصفهان، خیابان کاوه، خیابان شهید باهنر، ابتدای خیابان آیت‌الله خادمی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha