حمایت از مؤسسات قرآنی در طرح شهید حججی
کد خبر: 4102023
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

حمایت از مؤسسات قرآنی در طرح شهید حججی

کانون‌های فرهنگی و مؤسسات قرآنی استان اصفهان که در هفته بسیج طرح شهید حججی را اجرا کنند از سوی بنیاد بقیة‌الله(عج) مشمول حمایت‌ می‌شوند.

طرح شهید حججیبه گزارش ایکنا، مراکز و کانون‌های فرهنگی و همچنین مؤسسات قرآنی که به مناسبت هفته بسیج طرح شهید حججی را اجرا کنند، به مناسبت هفته بسیج از سوی بنیاد فرهنگی بقیة‌الله(عج) مشمول دریافت مساعدت ویژه مالی می‌شوند.

در طرح شهید حججی آمده است که محور برنامه باید ترویج فرهنگ بسیجی و ایثار و شهادت با اولویت قرار دادن گروه سنی 15 تا 30 سال باشد و ابتکار و نوآوری در برگزاری برنامه‌ها امتیاز ویژه خواهد داشت.

بازه زمانی برای اجرای این طرح از 5 تا 12 آذرماه 1401 در نظر گرفته شده است و مؤسسات و مراکز فرهنگی تا 20 آذرماه برای ارسال گزارش‌های خود به شناسه bonyadbaghyatalah۱۱۰@ در پیام‌رسان ایتا مهلت دارند.  

برپایی نمایشگاه و فضاسازی محل، برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی، تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه و محل، تجدید میثاق با شهدا، بازدید از باغ‌موزه امام و شهدا، تولید محتوا با موضوع بسیج در فضای مجازی و دیدار با خانواده معظم شهدا از پیشنهادات مطرح شده برای اجرا در طرح شهید حججی است.

یادآور می‌شود، بنیاد فرهنگی بقیة‌الله(عج) به نشانی اصفهان، خیابان کاوه، خیابان شهید باهنر، ابتدای خیابان آیت‌الله خادمی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha