مروری بر برنامه‌های قرآنی مؤسسه امام رضا(ع)
کد خبر: 4086861
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

مروری بر برنامه‌های قرآنی مؤسسه امام رضا(ع)

اعزام کاروان رهپویان حرم قدس رضوی و ... را می‌توان به عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های مؤسسه امام رضا(ع) در شهریورماه 1401 نام برد.

مؤسسه امام رضا(ع)به گزارش ایکنا، مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) ورنامخواست از مؤسسات فعال استان اصفهان است که برنامه‌های متعددی را در دستور کار دارد. در ادامه نگاهی گذرا به فعالیت‌های این مؤسسه در شهریورماه ۱۴۰۱ خواهیم داشت.

طی این ماه سوگواره حسینی فولادشهر با اجرای شبیه‌خوانی سنتی عاشورای حسینی از سوی هیئت ذاکران اباعبدالله‌الحسین(ع) شهر ورنامخواست برگزار و برنامه‌ریزی و ثبت نام برای پیاده‌روی به مناسبت شهادت امام رضا(ع) با عنوان «کاروان رهپویان حرم قدس رضوی» نیز انجام شد.

مراسم دعای ندبه همراه با درس‌گفتار‌های نهج‌البلاغه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین زارعی، امام‌جمعه‌ شهر ورنامخواست و مداحی سید‌مصطفی صفوی در روزهای جمعه در محل مؤسسه برگزار شد.

کارگاه ویژه صوت و لحن قرآن کریم ویژه عموم نیز طبق روال معمول زیر نظر گلبان از اصفهان روزهای یکشنبه از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در محل ساختمان اصلی دارالقرآن امام رضا(ع) به نشانی خیابان شهیدرضا شاهمرادی، کوچه امام حسین(ع)، روبه‌روی آسیاب برنج‌کوبی برگزار شد.

جلسه هفتگی هیئت امام رضا(ع) نیز همراه با قرائت قرآن، مداحی و سخنرانی نیز روزهای سه‌شنبه برگزار شد.

همچنین از دیگر مراسم اجرا شده از سوی این مؤسسه می‌توان به سوگواری ایام ماه صفر در آستان امامزاده سیدابراهیم(ع) شهر ورنامخواست اشاره کرد.     

ثبت‌نام کلاس‌ها‌ی آموزش قرآن ترم پاییزه ۱۴۰۱ ویژه بانوان و آقایان نیز از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه قرآنی است که تا 20 مهرماه از طریق لینک https://formafzar.com/form/7jj5w (آقایان) و https://formafzar.com/form/k1gdc (بانوان) ادامه دارد.

تدریس ریاضی ویژه مقطع متوسطه و نیز کلاس ورزش‌های رزمی ویژه آقایان را می‌توان به عنوان فعالیت‌های جانبی این مؤسسه نام برد.

نشانی این مؤسسه در شبکه‌های پیام‌رسان نیز به قرار زیر است؛ http://T.me/inst_imamreza_lenjan در تلگرام، http://Instagram.com/inst_imamreza_lenjan در اینستاگرام، Eitaa.com/inst_imamreza_lenjan در ایتا، https://www.aparat.com/Inst.Imamreza.lenjan در آپارات، https://chat.whatsapp.com/KLvJlCEtUaC۹xAfTve۱Dd۰ و https://chat.whatsapp.com/Lf۷yBsAUWjWFO۹t۷wJiVzp در واتساپ.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha