مروری بر برنامه‌های قرآنی مؤسسه امام رضا(ع) طی اردیبهشت‌ 1401
کد خبر: 4058854
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

مروری بر برنامه‌های قرآنی مؤسسه امام رضا(ع) طی اردیبهشت‌ 1401

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ورنامخواست، برگزاری کارگاه ویژه صوت و لحن قرآن، کلاس‌های قرآنی تابستانی و ... را می‌توان به عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های مؤسسه امام رضا(ع) در ماه گذشته نام برد.

مؤسسه امام رضا(ع)به گزارش ایکنا، مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) ورنامخواست از مؤسسات فعال استان اصفهان است که برنامه‌های متعددی را در دستور کار دارد. در ادامه نگاهی گذرا به فعالیت‌های این مؤسسه در اردیبهشت‌ماه 1401 داریم.

طی ماه گذشته شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ورنامخواست از قسمت‌های مختلف مجموعه فرهنگی و خدماتی امام رضا(ع) ورنامخواست بازدید کردند. در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه‌ از سوی حجت‌الاسلام والمسلمين شیری، مدیر مجموعه ارائه شد.

اختتامیه سومین دوره از مسابقات قرآن و عترت شهرستان لنجان همراه با اهدای جوایز نفرات برتر در حاشیه محفل جزءخوانی قرآن کریم در آستان امامزاده سیدابراهیم(ع) ورنامخواست برگزار شد.

ثبت‌نام مهد و پیش‌دبستانی رئوف زیر نظر این مؤسسه قرآنی آغاز شد، این پیش‌دبستانی که از اداره آموزش و پرورش زرین‌شهر مجوز خود را کسب کرده است، هر روز صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ خدمات خود را ارائه می‌کند، این پیش‌دبستانی به نشانی ورنامخواست، خیابان شهید رضا شاهمرادی، کوچه امام حسین(ع)، موسسه قرآنی امام رضا(ع) واقع شده است.

جلسه هیئت امام رضا(ع) نیز به صورت هفتگی همراه با تجلیل از قاریان و خادمان قرآن و قرائت قرآن در این مؤسسه برگزار شد.

تور زیارتی قم، جمکران و کاشان برای قرآن‌آموزان مجموعه برپا شد.

کلاس‌های قرآنی تابستانی نیز از سوی این مؤسسه به صورت حضوری صبح‌ها از ساعت 8 تا 13 و 16 تا 19 برگزار می‌شود.

دیدار مسئولان مؤسسه امام رضا(ع) ورنامخواست با حیدریان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان برگزار شد، در این نشست ضمن صحبت طرفین مبنی بر تقویت روابط و برگزاری کلاس‌های کمک‌های اولیه و امداد و نجات ویژه کارکنان و قرآن‌آموزان از زحمات رئیس جمعیت هلال احمر و کارشناس جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان تجلیل شد.

محفل انس با قرآن کریم همراه با برنامه‌های متنوع جهت جذب نوجوانان به کلاس‌های آموزش قرآن کریم از سوی مؤسسه در دبستان پسرانه امام سجاد(ع) شهر ورنامخواست برگزار شد.

جلسات مستمر درس‌گفتارهای نهج‌البلاغه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سبکتکین و مداحی مداحان اهل بیت(ع) برگزار شد.

کارگاه ویژه صوت و لحن قرآن کریم ویژه عموم در روزهای یکشنبه از ساعت 18 تا 20 در ساختمان اصلی دارالقرآن امام رضا(ع) به نشانی خیابان شهید رضا شاهمرادی کوچه امام حسین(ع) روبه‌روی آسیاب برنج‌کوبی در حال برگزاری است.

نشانی این مؤسسه در شبکه‌های پیام‌رسان نیز به قرار زیر است؛ http://T.me/inst_imamreza_lenjan در تلگرام، http://Instagram.com/inst_imamreza_lenjan در اینستاگرام، Eitaa.com/inst_imamreza_lenjan در ایتا، https://www.aparat.com/Inst.Imamreza.lenjan در آپارات، https://chat.whatsapp.com/KLvJlCEtUaC۹xAfTve۱Dd۰ و https://chat.whatsapp.com/Lf۷yBsAUWjWFO۹t۷wJiVzp در واتساپ.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha