دشمن و تشکیلات خودگردان نمی‌توانند سد راه مقاومت در کرانه باختری شوند
کد خبر: 4090209
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
حماس:

دشمن و تشکیلات خودگردان نمی‌توانند سد راه مقاومت در کرانه باختری شوند

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد که نه تشکیلات خودگردان و نه دشمن صهیونیستی نمی‌توانند جلوی قدرت‌گرفتن مقاومت در کرانه باختری را بگیرند.

به گزارش ايكنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حسام بدران در گفت‌وگو با شبکه الاقصی پیش‌بینی کرد که عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان علیه اشغالگران اسرائیلی در کرانه باختری همچنان رو به افزایش باشد.

بدران افزود که مقاومت تنها گزینه ملت فلسطین برای رویارویی با اشغالگران اسرائیلی است و ملت فلسطین بر سر این گزینه اجماع دارد.

وی اظهار کرد که ملت فلسطین لحظه ای از مقاومت در برابر اشغالگران در کرانه باختری خسته نمی‌شود و قادر به ایجاد ابداع و نوآوری در شیوه‌های نبرد و مقاومت در برابر دشمن است.

این عضو دفتر سیاسی حماس همچنین بیان کرد که گروه‌های مقاومت موسوم به «عرین الاسود» نمونه‌ای خلاقانه و مبتکرانه از شیوه‌های مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی است و هزاران نفر از جوانان فلسطینی خواستار پیوستن به این گروه‌ها و آماده جانفشانی و کسب دستاوردهای بزرگ هستند.

حسام بدران افزود که رهبران تشکیلات خودگردان در انزوای کامل قرار دارند و برخی تلاش می‌کنند نوک پیکان مقاومت ملت فلسطین در کرانه باختری را منحرف کنند.

بدران تأکید کرد که نبرد اساسی ما با دشمن صهیونیستی است و کسی نمی‌تواند ما را از هدف اصلی خود دور کند.

انتهای پیام
captcha