محاصره نابلس بیانگر ناکامی صهیونیست‌ها در برابر انتفاضه فلسطینیان است
کد خبر: 4092549
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
جنبش حماس اعلام کرد:

محاصره نابلس بیانگر ناکامی صهیونیست‌ها در برابر انتفاضه فلسطینیان است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اقدام صهیونیست‌ها در محاصره کردن نابلس را ناکامی آنان در مقابل انتفاضه فلسطینیان توصیف کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری شهاب، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت که محاصره نابلس نشان‌دهنده شکست رژیم صهیونیستی در مقابله با انتفاضه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری است.

وی افزود: ما در جنبش حماس تأکید می‌کنیم ادامه تعطیلی، محاصره و سیاست مجازات دسته جمعی که رژیم صهیونیستی برای ششمین روز متوالی در شهر نابلس واقع در کرانه باختری اعمال کرده است، اذعان به وضعیت درماندگی و شکست سیستم امنیتی رژیم در برابر مقاومت و انتفاضه مردم ما در سراسر کرانه باختری است.

سخنگوی حماس ادامه داد: ما بار دیگر تأکید می‌‌کنیم که تمامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعم از محاصره، سرکوب، تهاجم و کشتار، ملت ما را از ادامه مقاومت بازنخواهد داشت و منجر به شکستن اراده و تلاش آن‌ها برای حفاظت از سرزمین و مقدساتشان و دستیابی به هدف آزادی نمی‌شود.

رژیم صهیونیستی از اواسط هفته گذشته و در پی عملیات مقاومتی گروه مبارز «عرین الاسود» (بیشه شیرها) شهر نابلس را بسته است.

گروه مقاومتی عرین الاسود طی هفته‌های گذشته به عملیات‌های بی‌شماری دست زده و ضربات سختی به صهیونیست‌ها وارد کرده و اکنون به کابوسی حقیقی برای اشغالگران صهیونیست تبدیل شده است.

انتهای پیام
captcha