فراخوان ثبت‌نام دور جدید آموزشکده قرآنی ثقلین یزد منتشر شد
کد خبر: 4090593
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

فراخوان ثبت‌نام دور جدید آموزشکده قرآنی ثقلین یزد منتشر شد

ثبت‌نام دور جدید آموزشکده قرآنی ثقلین ویژه دانش‌‌آموزان 8 تا 12 سال تا پایان مهرماه ادامه دارد.

آموزشکده قرآنی ثقلین یزدبه گزارش ایکنا، دور جدید آموزشکده قرآنی ویژه دختران و پسران گروه سنی 8 تا 12 سال از سوی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد برگزار می‌شود.

این دوره ویژه دانش‌آموزان دور اول و دوم ابتدایی و همچنین متوسطه اول(پایه هفتم تا نهم) است که طی آن دانش‌آموزان متناسب با پایه تحصیلی و سطح قرآنی در کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

طرح آموزشکده قرآنی دارای سه دوره مقدماتی شامل چهار ترم، دوره عمومی متشکل از سه ترم، دوره پیشرفته شامل شش ترم است که دانش‌آموزان با سرفصل‌هایی چون روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و ترتیل قرآن، آئین زندگی، ترجمه و مفاهیم قرآن و جمع‌خوانی آشنا می‌شوند.

برگزاری کارگاه‌های روانشناسی و مشاوره، اجرای برنامه‌های مناسبتی و اردوهای زیارتی و سیاحتی و ورزشی از جمله برنامه‌های جانبی این طرح برای شرکت‌کنندگان است.

علاقه‌مندان تا پایان مهرماه فرصت دارند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره ۳۶۲۲۷۵۷۶-۰۳۵ تماس بگیرند. همچنین برای ثبت‌نام اینترنتی به تارنمای مؤسسه ثقلین مراجعه کنند.

مؤسسه قرآنی ـ مردمی ثقلین واقع در خیابان امام خمینی(ره)، روبه‌روی امامزاده شاهزاده فاضل، کوچه ۲۳ شهید پاک‌نژاد واقع شده است.

انتهای پیام
captcha