طرح «هدایت ثقلین»؛ راهبری برای آشنایی با فرهنگ قرآن و اهل‌بیت
کد خبر: 4099701
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

طرح «هدایت ثقلین»؛ راهبری برای آشنایی با فرهنگ قرآن و اهل‌بیت

طرح «هدایت ثقلین» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین یزد ویژه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

قرآنبه گزارش ایکنا، طرح «هدایت ثقلین» با هدف آشنایی با فرهنگ و آموزه‌های قرآنی و سیره اهل‌بیت(ع) ویژه بانوان و آقایان نوجوان، جوان و بزرگسال (با تحصیلات ابتدایی به بالا) از سوی مؤسسه فرهنگی ـ هنری ثقلین یزد برگزار می‌شود.

این طرح به صورت غیر متمرکز و با دعوت از محلات علاقه‌مند سطح استان یزد و با اعزام مربی از سوی مؤسسه، سه ساعت در هفته در قالب چهار پایه (مجموعاً 12 ترم) با آموزش روخوانی و روان‌خوانی، آشنایی با ترجمه و مفاهیم قرآن، ادعیه و زیارات، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، بیان نکات تجویدی و فنون تلاوت برپا می‌شود.

بنابر گفته حسین قادری، مدیر مؤسسه ثقلین یزد «نخستین دوره طرح هدایت ثقلین زمستان سال 1387 منظور ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی و بهره‌گیری هر چه بیشتر جوانان و اقشار بازمانده از فراگیری کلام‌الله، برگزار شد و تا کنون با استقبال مطلوب مخاطبان در حال برگزاری است».

وی با اشاره به تشکیل جلسه بررسی روند اجرایی طرح آموزشی هدايت قرآنی ثقلین با حضور برخی از مربیان این طرح و مدیران واحد بانوان و آقایان مؤسسه در دهه دوم آبان‌ماه افزود: طی این جلسه پیشنهاداتی درباره اخذ آزمون پایان ترم و محتوای آموزشی دوره ارائه شد که برای بررسی بیشتر به جلسه آموزش و پژوهش مؤسسه ارجاع داده شد.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر از دوره‌های مؤسسه می‌توانند در ساعات اداری با شماره ۳۶۲۲۷۵۷۶-۰۳۵ تماس بگیرند.

همچنین مؤسسه قرآنی ـ مردمی ثقلین واقع در یزد، خیابان امام خمینی(ره)، روبروی امامزاده شاهزاده فاضل، کوچه ۲۳ شهید پاکنژاد قرار دارد.

انتهای پیام
captcha