واکنش جهاد اسلامی به هتک حرمت قرآن کریم
کد خبر: 4090915
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱

واکنش جهاد اسلامی به هتک حرمت قرآن کریم

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم خواستار تشدید مقاومت در تمام مناطق فلسطین شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از فلسطین الیوم، شیخ خضر عدنان، عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین، روز دوشنبه در واکنش به هتک حرمت قرآن و سوزاندن چند نسخه از آن توسط صهیونیست‌ها گفت: سوزاندن قرآن کریم توسط صهیونیست‌های تندرو، تجاوز و دشمنی با دین و رسالت جاودان پیام‌آور اسلام و یک اقدام خطرناک در راستای دشمنی با مقدسات و یورش به مسجدالاقصی است.

وی اضافه کرد: در واکنش به این هتک حرمت و تجاوز به مقدسات و عقاید مسلمانان، باید مقاومت در همه اشکال آن در تمام خطوط تماس با صهیونیست‌ها افزایش یابد.

عدنان افزود: سکوت زبان‌هایی که همواره فریاد آزادی عبادت سر می‌دهند و اکنون در قبال این جنایت زشت صدایی از آن‌ها برنمی‌آید را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این جنایت، والاترین ادیان و رسالت‌های آسمانی را هدف قرار داده است، گفت: ما از علمای فلسطین می‌خواهیم که به مسئولیت خود در قبال این جنایت عمل کنند.

برخی شهرک‌نشینان یهودی در منطقه قدیمی شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن امروز دوشنبه با هتک حرمت، نسخه‌هایی از قرآن کریم را سوزاندند.

نضال الجعبری، مدیر اداره اوقاف الخلیل در این باره اظهار کرد: برخی شهرک‌نشینان صهیونیست در مسجدی در نزدیکی حرم ابراهیمی در شهر الخلیل نسخه‌هایی از قرآن کریم را پاره کردند و بعد از آتش زدن، آن‌ها را در سطل زباله انداختند.

وی بیان کرد که هتک حرمت قرآن و مساجد در پی تعرض شهرک‌نشینان به حرم ابراهیمی انجام شد.

انتهای پیام
captcha