آیین افتتاحیه بیست و ششمین ترم مدرسه پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود
کد خبر: 4091437
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

آیین افتتاحیه بیست و ششمین ترم مدرسه پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود

آیین افتتاحیه بیست و ششمین ترم مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، صبح فردا برگزار می‌شود.

آیین افتتاحیه بیست و ششمین ترم مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) سازمان صنایع هواییبه گزارش ایکنا، آیین افتتاحیه بیست و ششمین ترم مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صبح فردا، 21 مهرماه در شهرک شهید فکوری برگزار می‌شود.

این برنامه ساعت 7:30 در قالب محفل انس با قرآن با تلاوت علی شاهپوری، قاری قرآن کشورمان آغاز می‌شود و در ادامه حجت‌الاسلام ملک‌پور، کارشناس مسائل دینی به سخنرانی می‌پردازد و سپس مولودی‌خوانی توسط ذاکر اهل‌بیت(ع) حسین‌زاده انجام می‌شود.

در حسن ختام این مراسم از مدیر ترم گذشته مدرسه پیامبر اعظم(ص) و 14 نفر از اساتید همراه و همچنین 10 نفر از قرآن‌آموزان که به صورت مستمر در کلاس‌ها حضور داشتند، تجلیل خواهد شد.

برگزاری دوره فصیح‌خوانی و کارورزی، تجوید و کارورزی (سطوح مقدماتی تا تکمیلی)، صوت و لحن(1 و 2)، تدبر در قرآن، نهج‌البلاغه، مفاهیم سطح1 و 2، حفظ تخصصی، حفظ آیات موضوعی با تکیه بر خوشنویسی از جمله کلاس‌های ترم بیست و ششم است.

دوره‌های بیست و ششمین ترم مدرسه پیامبر اعظم(ص)

همچنین مرکز تخصصی آموزش قرآن کریم مبین در رشته‌های قرائت روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، تجوید، حفظ عمومی وتخصصی و موضوعی و احکام تمامی آموزش‌ها به صورت تلفنی و با بهره‌گیری از اساتید مجرب تحت نظارت مدرسه قرآنی پیامبر اعظم(ص) دوره‌های خود را برگزار می‌کند و در پایان هر ترم این مرکز آزمون حضوری برگزار خواهد شد.  

یادآور می‌شود، مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) در مجتمع آموزشی شهید صنیعی‌پور واقع در میدان آزادی، شهرک شهید فکوری قرار دارد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 09102123608 تماس بگیرند. همچنین این دوره‌ها با حضور اساتید مجرب، همراه با ارائه گواهینامه پایان دوره و برگزاری آزمون‌های ماهانه و پایان ترم و اهدای هدایا به برترین‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha