برگزیدگان جشنواره «صافات» در تفت تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4091554
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

برگزیدگان جشنواره «صافات» در تفت تجلیل می‌شوند

آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «صافات» همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در تفت برگزار و برگزیدگان جشنواره تجلیل می‌شوند.

جشنواره قرآنی صافاتبه گزارش ایکنا از یزد، آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «صافات» همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در شهرستان تفت برگزار می‌شود.

در این مراسم که حامد علیزاده، قاری بین‌المللی کشور حضور دارد، به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهند پرداخت.

اجرای این مراسم را حامد سلطانی فعال قرآنی و مجری توانمند استان یزد برعهده دارد و اجرای گروه سرود وصال از مؤسسه آوای وحی از دیگر برنامه‌های این آیین اعلام شده است. 

در این مراسم که امشب از ساعت 19، در محل مصلی قدس شهرستان تفت و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، اهدای جوایز به نفرات برتر جشنواره پایان بخش این مراسم خواهد بود.

یادآور می‌شود، جشنواره قرآنی «صافات» برای دومین سال پیاپی با هدف شناخت استعدادهای قرآنی، فرهنگی و هنری شهرستان و حمایت همه جانبه از مؤسسات، گروه‌ها و فعالان این عرصه و در سه بخش آوایی، هنری و فرهنگی و رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ، مداحی، شعر، داستان‌نویسی، نماز، اذان، خوشنویسی، قصه‌گویی، کلیپ، عکس نوشته، مفاهیم قرآن، سرود و پادکست قصه‌گویی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha