3 روز خدمات رایگان درمانی در بیمارستان‌های آستان مقدس حسینی
کد خبر: 4091816
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

3 روز خدمات رایگان درمانی در بیمارستان‌های آستان مقدس حسینی

آستان‌ مقدس امام حسین(ع) اعلام کرد که به مناسبت ولادت باسعادت پیامبر اکرم(ص) از امروز جمعه تا یکشنبه آینده همه خدمات درمانی را در چند درمانگاه و بیمارستان وابسته به آستان به شکل رایگان ارائه می‌دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از نون، آستان مقدس حسینی امروز جمعه از راه اندازی طرح نور برای درمان رایگان با هزینه آستان در تعدادی از بیمارستان‌های تابعه خود به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) خبر داد.

ستار الساعدی، رئیس سازمان بهداشت و آموزش پزشکی آستان مقدس حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری نون اعلام کرد که بنا به دستور شیخ عبدالمهدی الکربلایی، نماینده مرجع عالیقدر دینی و متولی شرعی آستان مقدس حسینی از راه اندازی ابتکار نور برای درمان رایگان همه شهروندان عراقی از ابتدای روز جمعه چهاردهم اکتبر تا پایان روز یکشنبه شانزدهم اکتبر خبر می‌دهیم.

وی افزود: خدماتی که در بیمارستان امام زین العابدین (علیه السلام) ارائه می شود شامل زایمان طبیعی و سزارین، ماموگرافی (برای تشخیص زودهنگام تومورهای سینه) و بررسی تراکم استخوان است که طی این سه روز به صورت رایگان برای مراجعه کنندگان انجام می‌شود.

وی افزود: در موسسه آموزشی پزشکی الشیخ الوائلی که زیر نظر بیمارستان تخصصی امام مجتبی(ع) است و همچنین در بیمارستان‌های تخصصی  السيدة خديجة الكبرى (عليها السلام) و موسسه بین المللی وارث نیز انواع خدمات درمانی اعم از زایمان و جراحی، پرتودرمانی، سونوگرافی و... به شکل رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha