اعطای گواهی دانش آموختگی دوره فقه قرآن به 150 معلم از سراسر عراق
کد خبر: 4091781
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

اعطای گواهی دانش آموختگی دوره فقه قرآن به 150 معلم از سراسر عراق

دارالقرآن آستان مقدس حسینی با به پایان رسیدن دوره 9 ماهه آموزش فقه قرآن به 150 معلم زن و مرد از سراسر عراق به آنها گواهی پایان دوره اعطا کرد.

اعطای گواهی دانش آموختگی دوره فقه قرآن به 150 معلم از سراسر عراقبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حسینی، مرکز تحقیقات و مطالعات قرآنی دارالقرآن الکریم این آستان به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) جشن فارغ التحصیلی 150 معلم قرآن دختر و پسر از سراسر عراق در دوره تخصصی فقه قرآن را برگزار کرد.

کرار الشمری، مسئول مرکز اطلاع رسانی دار القرآن آستان حسینی گفت: مركز تحقيقات و مطالعات قرآنی دارالقرآن، دوره تخصصی فقه قرآن را كه به مدت 9 ماه و در چهار ترم با تمرينات تطبیقی فراوان با حضور بیش از 150 معلم قرآن زن و مرد از استان‌های مختلف عراق برگزار شده بود، به پایان رساند.

سید مرتضی جمال الدین از اساتید این کلاس‌ها و معاون رئیس بخش دارالقرآن آستان حسینی نیز در این مراسم گفت: این دوره نخستین دوره در نوع خود در نهادهای قرآنی در داخل عراق است که با اهتمام به مسائل معرفتی به دنبال دانش آموختگی کادرهای متخصص در بعد علمی قرآن کریم است تا هسته‌های گسترش این علوم در محافل قرآنی را تشکیل دهند.

دارالقرآن آستان مقدس حسینی پیش از این هم دو دوره تخصصی در رشته‌های علوم قرآنی و علم تفسیر برگزار کرده بود.

انتهای پیام
captcha