پرورش متخصصان تربیت نسل در مدرسه نسل توحیدی
کد خبر: 4092157
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

پرورش متخصصان تربیت نسل در مدرسه نسل توحیدی

دوره پرورش متخصصان تربیت نسل از سوی مدرسه دانشجویی نسل توحیدی برگزار می‌شود.

دوره پرورش متخصصان تربیت نسلبه گزارش ایکنا، دوره پرورش متخصصان تربیت نسل با هدف کاهش هزینه‌های تربیتی با اقدامات به موقع، راهبردهای استعدادسازی در نسل آینده و ابتکار عمل تربیتی در تأثیرپذیرترین مقاطع رشد انسان از سوی مدرسه دانشجویی نسل توحیدی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این دوره ویژه جامعه علمی حوزه علوم انسانی، پزشکی، مامایی و فعالان جمعیت و افرادی است که قصد دارند در زمینه تربیت نسل آینده و ظرفیت‌سازی و استعدادسازی در نسل بعد، حائز تخصص شده و در این مسیر احساس نیاز به داشتن برنامه مطالعاتی منظم و توان مراجعه به قرآن کریم برای توانمندی در این امر را دارند. پذیرش در آن به صورت رایگان و از طریق مصاحبه صورت می‌گیرد.

از دیگر اهداف این دوره می‌توان به تخصص در توانمندسازی مربیان و مادران در حوزه سبک زندگی، رشد انسان، تربیت فرزند، تعالی خانواده، شناخت ابعاد و ظرفیت‌های انسان مبتنی بر منظومه منابع قرآنی و روایی، توانمندی در سیاستگذاری فرهنگی و اجتماعی جهت رشد جوامع و تحقق آرمان‌های توحیدی اجتماعی و توان تنظیم اسناد و زیرساخت‌های مورد نیاز محتوایی و راهبردی کشور اشاره کرد.

آموزش‌های مدرسه دانشجویی نسل توحیدی در چهار سطح شامل نظام تخصصی قرآنی مشکات (پرورش متخصصان تربیت نسل)، علم شهر نخبگان نسل توحیدی (آشنایی با نگاه نسل توحیدی)، طرح آموزشی ـ پژوهشی ذریه طیبه (ساختن شخصیت فرزند با قرآن خوان شدن خانواده) و طرح شکوفایی نسل توحیدی برای داشتن بهترین فرزند ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان با تکمیل فرم موجود در لینک https://formafzar.com/form/meshkat می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha