آغاز فعالیت مجدد دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه ۱۰ تهران
کد خبر: 4093188
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

آغاز فعالیت مجدد دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه ۱۰ تهران

دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه ۱۰ تهران با مدیریت جدید اغاز به فعالیت مجدد کرد.

به گزارش ایکنا؛ دارالقرآن مرکزی منطقه ۱۰ تهران که با عنوان دارالقرآن نورالطریق شناخته می‌شود، به همت شورای عالی قرآن شهرداری تهران، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ و جمعی از نخبگان، قاریان، حفاظ و فعالان قرآنی منطقه مجددا آغاز به فعالیت کرد.

سیدحسن دهقان، مدیر دارالقرآن‌های مرکزی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به این خبر گفت: با اهتمام به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پرورش ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم گامی مهم در جهت نیل به این هدف مقدس برداشته‌ایم.

وی افزود: با شروع همه‌گیری ویروس کرونا و الزام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت‌های این مرکز قرآنی با محدودیت جدی روبه رو شد و بسیاری از دوره‌های آموزشی قرآنی تحت‌الشعاع این موضوع قرار گرفت. برهمین اساس از ابتدای سال ۱۴۰۱ و با رفع محدودیت‌های بهداشتی مجددا این مرکز فعالیت خود را با مدیریت آقای نوروزی که سابقه مدیریت مراکز قرآنی مختلفی را به مدت ۱۰ سال در کارنامه کاری خود داشته است از سر گرفت.

مدیر دارالقرآن‌های مرکزی شهرداری تهران تصریح کرد: هم‌اکنون کلاس‌های مهد و پیش دبستانی قرآنی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، دوره تخصصی حفظ قرآن کریم، دوره‌های تربیت معلم، کارگاه‌های تخصصی طهارت روح و ذهن، مشاوره خانواده و ... در این مزکز در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است دارالقرآن شهرداری منطقه ۱۰ تهران در خیابان قزوین، خیابان بنکدار، کوچه درویش، مجتمع فرهنگی شهید غنی‌پور واقع شده و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و مشاوره حضوری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha