آغاز شب پایانی رقابت‌های بین‌المللی قرآن مالزی با حضور ملکه
کد خبر: 4093907
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

آغاز شب پایانی رقابت‌های بین‌المللی قرآن مالزی با حضور ملکه

شب پایانی رقابت‌های بین‌المللی قرآن کشور مالزی با قرائت هشت شرکت‌کننده باقی‌مانده در سالن همایش‌های کوالالامپور با حضور ملکه مالزی دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به کوالالامپور، آخرین شب از شصت‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی شامگاه امروز، اول آبان در مرکز همایش‌های بین‌المللی کوالالامپور، پایتخت این کشور با حضور تونکو عزیزه آمینه اسکندریه، ملکه مالزی آغاز شد.

در برنامه امشب هشت نماینده باقی‌مانده از قاریان آقا و خانم در دو پارت چهار نفره قرعه خود را تلاوت می‌کنند.

بلال حموی از سوریه، محمد زبیر از آفریقای جنوبی، دیانکو سیتی امی از برونئی، عبدالله عصام حسن از کویت، سو سانسری از کامبوج، اورف فاروق از مالدیو، ایمن رملان از مالزی و مانجور احمد از هند شرکت‌کنندگان آخرین شب رقابت‌های قرآنی مالزی هستند.

شصت و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی که از چهارشنبه شب، ۲۷ مهر ماه آغاز شد، فردا، دوم آبان با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

«مسعود نوری» به عنوان نماینده ایران در این مسابقات در شب نخست پس از مراسم افتتاحیه به‌عنوان اولین شرکت‌کننده آغازکننده دور شصت و دوم قدیمی‌ترین رقابت قرآنی جهان بود که آیات ۱۵۶ تا ۱۶۴ سوره آل عمران را قرائت کرد.

آغاز شب پایانی رقابت‌های بین‌المللی قرآن مالزیآغاز شب پایانی رقابت‌های بین‌المللی قرآن مالزی

انتهای پیام
captcha