اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن اعلام شد
کد خبر: 4094369
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
در رشته‌های اذان، دعاخوانی و همسرایی

اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن اعلام شد

اسامی افراد راه‌یافته به مرحله نهایی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از استان اصفهان در رشته‌های اذان، دعاخوانی و همخوانی و همسرایی اعلام شد.

چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

حمید بخشی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از معرفی افراد راه‌یافته به مرحله نهایی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: رقابت‌های مرحله مقدماتی کشوری در بخش آوایی در روزهای 18 و 19 مهرماه در دو بخش آقایان و بانوان در حوزه علمیه اصفهان برگزار و آثار پس از ضبط برای داوری به سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال شد که نتایج داوری در رشته‌های دعاخوانی، اذان و همخوانی و همسرایی مشخص شده است.

وی افزود: بر این اساس، در رشته دعاخوانی، محمد ناطقیان، سیدمحمدرضا جعفریان و علیرضا سلامی در بخش آقایان به مرحله نهایی کشوری راه یافتند و در بخش بانوان، هیچ شرکت‌کننده‌ای جواز حضور در این مرحله را کسب نکرد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در رشته اذان، محمدمهدی شرکت و سعیدرضا حق‌شناس و در رشته همخوانی و همسرایی، گروه انسیة‌الحورا در بخش بانوان و گروه ملکوت در بخش آقایان به مرحله نهایی کشوری راه یافتند.

وی بیان کرد: نتایج داوری آثار در سایر رشته‌های بخش آوایی قرار است طی چند روز آینده اعلام شود و مسابقات مرحله مقدماتی کشوری در بخش معارفی نیز 26 آبان‌ماه جاری به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی در تاریخ 20 آذرماه سال جاری به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha